AndroidHealthClinic

test e

D600

Cool Novice
Waardering
0
iemand die ik ken beweerd dat als je test e opdrinkt in de plaats van injeteert dat het ook zal werken, ik geloof er zelf niks van en wil hem dus duidelijk maken dat het niet kan, zet eens wat reacties dan geloof hij het mss

Wtf? is nou niet bepaald de bedoeling dat het in je spijsvertering komt lijkt me.

Lijkt me ook nog al logisch dat als dat ook gewoon zou kunnen, het nog al onozel zou zijn dat de hele bodybuild wereld het injecteerd.

Dus ga er maar van uit dat het niet kan nee

• Topic Starter Topic Starter
ik weet het wel dat het niet kan, maja, die lul vanuit de gym niet :D

lol..aangezien het niet een 17 aa steroide is zal het dus verteerd worden in je maag en nooit je bloedbaan terecht komen..onzin praat idd!

Alles wat door de mond gaat, gaat ook je maagzuur in.
Het wordt simpelweg afgebroken.

Bah, hoe zou dat in godsnaam smaken zeg :(

iemand die ik ken beweerd dat als je test e opdrinkt in de plaats van injeteert dat het ook zal werken, ik geloof er zelf niks van en wil hem dus duidelijk maken dat het niet kan, zet eens wat reacties dan geloof hij het mss

Spoelen door de WC, geeft betere resultaten;)

Gekkenhuis!!! Ik had ook een maatje die het laatste beetje test niet uit het flesje kreeg en die gek die gooit het zo naar binnen toe. Hij trok er overigens wel een hele nare kop bij:p

test E snuiven lijkt we ook wel wat!

Alleen winstrol ject is drinkbaar dat spul is standaard 17aa

Zeg dan tegen die gast dat ie het moet bewijzen ;)

wk 1-10 500mg test e orale inname

test undeconaat (andriol) is de enige soort test die je oraal in kan nemen..de rest is gewoon dom:D

je kan wel vloeitjes in de test e drenken laten drogen en dan oproken met tabak.

krijg je echt vette resultaten mee.:p

Intra-anaal innemen, dan is het al dichter bij de lever.

TS zolang het geen vriend van je is of dergelijke gewoon lekker op laten drinken;)

haha wat een reacties...i love this forum!!

haha paar weken geleden vroeg er ook iemand zo iets doms en toen reageerde men ook met onnozele reacties, heb er verdorie een gele kaart aan overgehouden :D

Terug
Naar boven