MuscleMeat

test-e500mg /winstrol40mg hcg voorstel

svdana

Novice
Waardering
0
Lengte
1m69
Hallo,

Ik start met mijn kuur eind maart. Ik zit nu in mijn cut maar helaas nog niet een laag genoeg VP.

Mijn kuurvoorstellen.

1
week
1-4 winstrol 40ed
2-12 Test-e 500mg ew
2-14 hcg 500iu 2x week
14-17 nolva 20mg ed

doel is om in mijn eerste 4 weken met winstrol dan te gaan cutten zodat ik sneller wat VP kan verliezen zonder al teveel massa te moeten inleveren

2e voorstel dacht ik pas met test te beginnen na dat ik 4 weken winny heb genomen.

3e voorstel

1-12 test
8-12 winstrol
1-14 hcg
14-17 nolva

laatste 2 lager in mijn calorie inamen gaan om mijn vp iets te laten dalen.

Laatst bewerkt:
Voorstel 1 is een goed voorstel.
Zelf hou ik niet zo van orals maar niets verkeerd mee denk ik

• Topic Starter Topic Starter
Voorstel 1 is een goed voorstel.
Zelf hou ik niet zo van orals maar niets verkeerd mee denk ik

nee klopt ik ben er ook niet echt een voorstander van maar omdat ik anders veel te hoog in VP ga voor dat ik met test begin. Mijn voorstel was eerst 10weken test e only vandaar

is het dan aan te raden om door te cutten tot week 4? en dan rustig calorieen opschroeven. test merk je toch pas in week 4 ongeveer dan kan ik daar me massa mee pakken.

Ik geloof dat er een topic ergens stond over het kickstarten met orals zoals winnie tov het eindigen van een kuur met orals. Volgens mij kwam het er op neer dat het eindigen met orals niet zo effectief is en dus eik beetje zonde geld. Ttis ook beetje persoonlijk, maar stond me iets van bij dat t dus niet zo veel zin had. Kan je beter iets van t3 erbij pakken als vet een probleem is of gewoon zorgen dat je eerst nog in vet% daalt eer je begint.

Ik geloof dat er een topic ergens stond over het kickstarten met orals zoals winnie tov het eindigen van een kuur met orals. Volgens mij kwam het er op neer dat het eindigen met orals niet zo effectief is en dus eik beetje zonde geld. Ttis ook beetje persoonlijk, maar stond me iets van bij dat t dus niet zo veel zin had. Kan je beter iets van t3 erbij pakken als vet een probleem is of gewoon zorgen dat je eerst nog in vet% daalt eer je begint.

he ja klopt probeer ook nog zoveel mogelijk te dalen hoor! maar ik moet eind volgende maand beginnen ivb met vakantie want neem niet graag mijn gear mee :D maar zou voorstel 1 goed zijn dan? icm veel cardio. om vervolgens in week 4 te knallen :rolleyes:

he ja klopt probeer ook nog zoveel mogelijk te dalen hoor! maar ik moet eind volgende maand beginnen ivb met vakantie want neem niet graag mijn gear mee :D maar zou voorstel 1 goed zijn dan? icm veel cardio. om vervolgens in week 4 te knallen :rolleyes:

Post je stats en je voeding eens.
Het is niet zo wanneer je gaat gearen dat je in VP gaat dalen , dit is te danken aan je voeding en wat je hierbij nog meer doet ... cardio bijvoorbeeld.

post je voeding schema eens..

Zou dan ook voor de eerste kiezen. Zou wel eerst cutten tot deftig VP en dan zo optimaal mogelijk gainen met je AAS.

Zoals men al aangeeft horen we graag over je voeding. Je moet gewoon proberen zo droog mogelijk te beginnen, als je dan toch orals wil of je hebt ze al op voorraad voorstel 1 ja, hoewel ik gewoon test vanaf week 1 ook zou doen (snap niet zo goed waarom pas vanaf week 2). Eigenlijk is voorstel 2 heel raar naar mijn mening. Gewoon alles in wk1 beginnen, test kickt rond week 4 in, eerste 4 weken winnie gebruiken om te kickstarten, als het kan zou ik naar 50mg ED gaan omdat dat net wat meer doet. Je moet dus even realiseren dat je gewoon zo droog mogelijk aan je kuur wil beginnen, niet zo zeer dus die eerste 4 weken met winnie nog willen cutten, dat moet je al voor je kuur beginnen natuurlijk. Winnie gaat je droger en harder maken en is voor beetje kracht leuke kickstart dan, test zal het overnemen vanaf week 4 en dan is het inderdaad aan te raden goed te eten en een keer of 3-4 in de week wat cardio na je KT te pakken of 's ochtends een sessietje voor je ontbijt om lekker btje kcal te burnen. Half uurtje. Voor de rest komt het neer op je voeding, dit gaat je kuur maken of kraken :D maar als je alleen btje op je macro's let dan moet je d'r sowieso al leuk mee gaan gainen, en je wordt echt niet dik ofzo van test 500 (uitzonderingen daar gelaten), is niet alsof je een gram zet. Gewoon goed op je zoutinname letten, 250-275gram eiwitjes (meer is overbodig, echt). Succes

Zoals men al aangeeft horen we graag over je voeding. Je moet gewoon proberen zo droog mogelijk te beginnen, als je dan toch orals wil of je hebt ze al op voorraad voorstel 1 ja, hoewel ik gewoon test vanaf week 1 ook zou doen (snap niet zo goed waarom pas vanaf week 2). Eigenlijk is voorstel 2 heel raar naar mijn mening. Gewoon alles in wk1 beginnen, test kickt rond week 4 in, eerste 4 weken winnie gebruiken om te kickstarten, als het kan zou ik naar 50mg ED gaan omdat dat net wat meer doet. Je moet dus even realiseren dat je gewoon zo droog mogelijk aan je kuur wil beginnen, niet zo zeer dus die eerste 4 weken met winnie nog willen cutten, dat moet je al voor je kuur beginnen natuurlijk. Winnie gaat je droger en harder maken en is voor beetje kracht leuke kickstart dan, test zal het overnemen vanaf week 4 en dan is het inderdaad aan te raden goed te eten en een keer of 3-4 in de week wat cardio na je KT te pakken of 's ochtends een sessietje voor je ontbijt om lekker btje kcal te burnen. Half uurtje. Voor de rest komt het neer op je voeding, dit gaat je kuur maken of kraken :D maar als je alleen btje op je macro's let dan moet je d'r sowieso al leuk mee gaan gainen, en je wordt echt niet dik ofzo van test 500 (uitzonderingen daar gelaten), is niet alsof je een gram zet. Gewoon goed op je zoutinname letten, 250-275gram eiwitjes (meer is overbodig, echt). Succes

heb voeding schema niet nu bij de hand. zit nu op 80 gram kh 230gram eiwitten en 70 gram vet.
(meningen hierover verschillen maar dit werkt met mijn lichaam, schildklier van een schildpad)

ben 1.70 gewicht 86 vp 15-16 heb nog een krappe 4-5 weken te gaan.

ben nu paar weekjes aan het cutten zat veelste hoog in vp door depressie.

test wou ik pas vanaf week 2 doen zodat ik nog iets dieper kon cutten met winstrol.

zou mooi zijn als ik na de kuur op 12% sta maarja???

heb voeding schema niet nu bij de hand. zit nu op 80 gram kh 230gram eiwitten en 70 gram vet.
(meningen hierover verschillen maar dit werkt met mijn lichaam, schildklier van een schildpad)

ben 1.70 gewicht 86 vp 15-16 heb nog een krappe 4-5 weken te gaan.

ben nu paar weekjes aan het cutten zat veelste hoog in vp door depressie.

test wou ik pas vanaf week 2 doen zodat ik nog iets dieper kon cutten met winstrol.

zou mooi zijn als ik na de kuur op 12% sta maarja???

Dus kan je dit ook lekker halen zonder kuur.:)

Zou ook voor de eerste gaan. Waarom winstrol en test niet gelijk starten ipv een week wachten met test?

Niet met winstrol eindigen inderdaad, cortisol schiet omhoog bij winstrol en dat komt je herstel (behoud van je gewicht) na 12 weken kuren zeker niet ten goede.

heb voeding schema niet nu bij de hand. zit nu op 80 gram kh 230gram eiwitten en 70 gram vet. (meningen hierover verschillen maar dit werkt met mijn lichaam, schildklier van een schildpad) ben 1.70 gewicht 86 vp 15-16 heb nog een krappe 4-5 weken te gaan. ben nu paar weekjes aan het cutten zat veelste hoog in vp door depressie. test wou ik pas vanaf week 2 doen zodat ik nog iets dieper kon cutten met winstrol. zou mooi zijn als ik na de kuur op 12% sta maarja???

Dit is imo wel heel essentiële informatie waarmee je het volgende heel goed in overweging moet nemen: test only kuurtje is doorgaans niet zo problematisch als bijvoorbeeld gekke tren cycles, maar je moet echt rekening houden met als je off komt dat je mentale gesteldheid more or less even op de proef wordt gesteld. Je gaat gains/kracht verliezen, sommigen worden serieus lusteloos voor een paar weken tot soms zelfs een paar maanden vanwege je lage test. Als je nu al last hebt van depressies zou ik heel serieus nog eens overwegen of je dit wel echt wil gaan doen. Nogmaals, test kuurtje is geen mindfucker op papier, maar als je gevoelig bent voor depressies dan wil je denk ik de potentiële mental sides bij het off komen niet onderschatten...

Kan zijn dat ik er wat overbezorgd over ben, maar de combinatie van lusteloosheid met slecht eten en trainen tot mogelijk gevolg... je bent alles zo weer kwijt, en als je herstel moeizaam is (zowel lichamelijk als geestelijk) dan loert een nieuwe depressie denk ik sneller dan je lief is...

Terug
Naar boven