- Waardering
- 0
TEST EN BOLD, BIJNA ZO VER. Nog wat vraagtekentjes
yty

yty
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Navy zei:Ik snap even niet wat jij minimaal aan 200mg bol en 250mg test en 50mg proviron vindt?!
greetz
Navy zei:Ik snap even niet wat jij minimaal aan 200mg bol en 250mg test en 50mg proviron vindt?!
greetz
300 mg uit 200mg ampullen....300mg pw= 600mg per 2weken..oftewel 3 ampullies in 2 weken ....is ongeveer om de 5 dagen injecteren van 1 ampullie...greetzRoy.Rademaker zei:week 1-10 250mg Test.enantaat
week 1-10 300mg Boldenone undecylinaat
week 1-10 25mg proviron e.d
nakuur
week 13-15 50mg clomid e.d
week 13-15 20mg nolvadex
Aangezien de bold ampul 200mg/ml zijn, weet ik niet of het verstandig is om met halve open gebroken ampullen te werken. 400mg vind ik teveel. En die proviron kan eigenlijk best op 25mg per dag. De nakuur heb ik naar een week later gezet. Ik twijfel nog of ik het gaat frontloaden, ga hier meer info overwinnen. Proviron 25mg moet kunnen toch met zo'n kuur als dit. De bold en test houden weinig vocht vast. En wie heeft er ervaring met 300mg spuiten uit 200mg ampullen?
Ik ga zeker een logboek bijhouden.
Roy
Navy zei:Juist niet.
Als je niet frontload dan krijg je een stapel effect.
Even een makkelijke uitleg: als je de eerste prik zet, zit je op 0,0mg testosteron (alleen je eigen test) dus laten we zeggen dat je 500mg test.enantaat zet. na 1 dag heb je misschien 20mg test in je bloed, en dat is te weinig om van te groeien (daarom merk je niets tot een week of 3 want dan zit je te wachten op 1 piek, stapel effect) Dus als je de eerste week een dubbele dosis zet 1000mg dan heb je bijv na 1 dag al 40mg in je bloed, en daarna hou je de dosis op 500mg zodat je waarden dus juist stabiel blijven.
Het inkicken wat iedereen zegt is gewoon bullshit, sommigen denken dat deca pas na 3 wkn werk en boldenone zelfs pas na 5 wkn, dat is echt de grootste bull shit die er is.
ALLES WEKRT DIRECT...alleen om dat er een ester aanhangt die de dosis verdeeld over een x aantal dagen, merk je in het begin niets, omdat simpel weg de dosis te laag is!
Voordeel van frontload:
1) gelijk groeien in week 1
2) stabileren bloedwaarden
3) mogelijkheid om je kuur korter te houden
4) meer uit je kuur halen (voor gevorderden)
greetz