MuscleMeat

Test en bold, bijna zover.

20 mg boldenone??? typ-foutje??

Zou wel iets hoger in je eiwitten gaan zitten.
Je zit nog niet eens aan de 2 gr per kg lichaamsgewicht.

Libido moet geen probleem zijn omdat je test gebruikt :)

ik hoop voor je dat 200 mg eq (want dat is volgens mij de hoeveelheid wat je bedoelt) voor je gaat doen wat je verwacht. ben zelf altijd een voorstander van zo licht mogelijk kuren maar denk toch gezien de ervaringen van de mensen om me heen dat 200 mg eq net iets te weinig is. ik zou 300 mg pakken per week.

verder: de nakuur een week later plannen ivm de eq

en hou een log bij, is altijd leuk om te lezen hoe mensen groeien met minimale hoeveelheden AAS

succes
Michel

Navy zei:
Ik snap even niet wat jij minimaal aan 200mg bol en 250mg test en 50mg proviron vindt?!

greetz

OK, maar het gaat toch om de werking van die boldenone? Anders kan je het net zo goed weglaten als je het toch niet maximaal benut.

ik merk altijd pas in ongeveer week 5 wat vand e eq...zonde om dan al snel te stoppen zou er ook zeker 10 weken van maken...ikzelf heb het zowiezo niet op kuurtjes van 6 weken...khou van wat langer..

ok missch met frontload wel eerder resultaten...maar heb jizelf nooit dat je stuk meer terugvalt na een kuur van 6 weken ipv 10 weken....viel mij vorige keer op dat ik na mn kuur van 10 weken veeel minder verloor dan een 6 weekse...

Navy zei:
Ik snap even niet wat jij minimaal aan 200mg bol en 250mg test en 50mg proviron vindt?!

greetz

Navy, vriend, waar zie jij dat ik het woord minimaal gebruik? ik vind dit tezamen zeker niet licht, het gaat mij er meer om wat hij per AAS doseert. ik ken veel mensen om mij heen die kuren en ik kan van de mensen om mij heen zeggen dat 200 mg eq wel aan de lage kant is. denk dat we het daar wel over eens zijn toch? voorderest heb ik niks gezegd dus ik weet niet waar jij dat allemaal vandaan haalt??

sorry kerel was nog niet helemaal wakker :D

maar scherp ben je wel in ieder geval ;)

even over dat frontloaden ik ben er zelf niet uit of ik 750mg er in 1 keer in jas ofe verdeelt over de week, want daar hoor ik ook verschillende meningen over

Ik ben zelf niet zon voorstander van frontloaden.

Ik knal liever meteen met n paar weekjes dbol of test prop.

Door te frontloaden krijg je in week 3-4 ineens een enorme piek in je bloedbaan....kan me nu niet voorstellen dat dat nu echt een toegevoegde waarde heeft.

• Topic Starter Topic Starter
hh

Laatst bewerkt:
Roy.Rademaker zei:
week 1-10 250mg Test.enantaat
week 1-10 300mg Boldenone undecylinaat
week 1-10 25mg proviron e.d

nakuur

week 13-15 50mg clomid e.d
week 13-15 20mg nolvadex

Aangezien de bold ampul 200mg/ml zijn, weet ik niet of het verstandig is om met halve open gebroken ampullen te werken. 400mg vind ik teveel. En die proviron kan eigenlijk best op 25mg per dag. De nakuur heb ik naar een week later gezet. Ik twijfel nog of ik het gaat frontloaden, ga hier meer info overwinnen. Proviron 25mg moet kunnen toch met zo'n kuur als dit. De bold en test houden weinig vocht vast. En wie heeft er ervaring met 300mg spuiten uit 200mg ampullen?

Ik ga zeker een logboek bijhouden.

Roy
300 mg uit 200mg ampullen....300mg pw= 600mg per 2weken..oftewel 3 ampullies in 2 weken ....is ongeveer om de 5 dagen injecteren van 1 ampullie...greetz

• Topic Starter Topic Starter
hu

Laatst bewerkt:
uh ok dus in een vail zit geen 200mg/ml? :S logisch
of het nou in een ampul of vail zit het wordt altijd zo aangegeven

dag roy....

je bedoelt vast:

boldenone 200mg/ml in een 10ml vail??

Navy zei:
Juist niet.
Als je niet frontload dan krijg je een stapel effect.
Even een makkelijke uitleg: als je de eerste prik zet, zit je op 0,0mg testosteron (alleen je eigen test) dus laten we zeggen dat je 500mg test.enantaat zet. na 1 dag heb je misschien 20mg test in je bloed, en dat is te weinig om van te groeien (daarom merk je niets tot een week of 3 want dan zit je te wachten op 1 piek, stapel effect) Dus als je de eerste week een dubbele dosis zet 1000mg dan heb je bijv na 1 dag al 40mg in je bloed, en daarna hou je de dosis op 500mg zodat je waarden dus juist stabiel blijven.
Het inkicken wat iedereen zegt is gewoon bullshit, sommigen denken dat deca pas na 3 wkn werk en boldenone zelfs pas na 5 wkn, dat is echt de grootste bull shit die er is.
ALLES WEKRT DIRECT...alleen om dat er een ester aanhangt die de dosis verdeeld over een x aantal dagen, merk je in het begin niets, omdat simpel weg de dosis te laag is!

Voordeel van frontload:

1) gelijk groeien in week 1
2) stabileren bloedwaarden
3) mogelijkheid om je kuur korter te houden
4) meer uit je kuur halen (voor gevorderden)

greetz

Er is ook wat discussie of je nu een week of twee weken moet frontloaden. Ik zie dat jij twee weken frontload. Is dat beter voor stabielere bloedwaarden? En zet je die hoeveelheid er dan in een keer in of verdeel je dat over 2 dagen want daar zijn de meningen ook over verdeeld.

doe het nu ook in 1 shot en ook maar 1 week ipv van 2 weken en dan verdeeld

Terug
Naar boven