AndroidHealthClinic

Test enanthaat metTrenbolone enanthaat

Ziet er op zich aardig uit.

Proviron lijkt me niet direct nodig, maar ik zou wel je nakuur langer doen.

Heb vorige kuur hetzelfde gedaan.Rocks!!
Na de laatste injektie tren/test heb ik als afsluiter 3 weken winstrol gebruikt.Reden;de enanthaat zit nog ongeveer 3 weken in je systeem dus je kunt sowieso je lichaamseigen test de eerste drie weken niet volledig opvijzelen met pct,dus beter van pct iets uit te stellen en gewoon door te kuren voor drie weken met kortdurend middel.
Laatste 3 weken nam ik om de 5 dagen een hcg-injektie van 1250 iu.
De winstrol had zeker toegevoegde waarde want maakte nog een sprongetje voorwaarts,hoewel van de test/tren-combi de gains er reeds uit waren.
Nadien nam ik 1 week clomid met nolva (clomid neem ik niet langer dan een week want zorgt voor degradatie van de gevoeligheid van de hypofyse) en dan nog drie weken nolva only aan 40 mg /dag.Dus pct duurt een maand,vind dat ik daarbij het beste resultaat bereik.

8 weken met allen maar relatief lang werkende middellen die aardig wat tijd nodig hebben om op gang te komen. probeer eens uit teleggen waarom je voor deze middellen hebt gekozen. Ik zou het zelf niet zo snel doen eerlijk gezegt

Roy.Rademaker zei:
Ik heb getwijfeld en getwijfeld en toen wist ik het en nu slaat de twijfel er weer in. En nu denk ik toch dat ik het weet.
Test enanthaat week 1 en 2 5oomg
Trenbolone enanthaat week 1 en 2 400mg
Test enanthaat week 3-8 250mg/per week.
Trenbolone enanthaat week 3-8 200mg/per week.

nolva/clomid week 10-12 20mg/ed 50mg/ed

Is het verstandig om proviron erbij te nemen van week 1-10 of is dit niet echt nodig. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Elke vorm van advies of kritiek is mooi meegenomen.

Ik zit op dit moment in een dianabol kuur van 6 weken van 35mg/ed constante dosis.En 25 mg/ed proviron zorgt ervoor dat ik geen vocht vast hou. Hij gaat super lekker. Ik druk met bankdrukken 1x150 kilo en 6x130 kilo.

lengte 2.00 meter
gewicht 108 kilo
vet% 15%

Groetjes, Roy

• Topic Starter Topic Starter
ff

Laatst bewerkt:
Wou jij zeggen dat je na 1 week waarin je al 500 mg test en 400 mg tren heb gezet daar niks van voelt? Ik moet de eerste nog tegenkomen die daar niks van voelt. Ze hebben niet lange tijd nodig om op gang te komen. Het duurt alleen lang voordat alles vrijkomt en weer verwenen is. Met bovenstaande kuur heeft meneer na 1 of 2 dagen al meer AAS in z'n bloed dan de gemiddelde jonge man in een hele week aanmaakt.

Chemical zei:
8 weken met allen maar relatief lang werkende middellen die aardig wat tijd nodig hebben om op gang te komen. probeer eens uit teleggen waarom je voor deze middellen hebt gekozen. Ik zou het zelf niet zo snel doen eerlijk gezegt

Laatst bewerkt:
Roy.Rademaker zei:
Ik heb getwijfeld en getwijfeld en toen wist ik het en nu slaat de twijfel er weer in. En nu denk ik toch dat ik het weet.
Test enanthaat week 1 en 2 5oomg
Trenbolone enanthaat week 1 en 2 400mg
Test enanthaat week 3-8 250mg/per week.
Trenbolone enanthaat week 3-8 200mg/per week.

nolva/clomid week 10-12 20mg/ed 50mg/ed

Is het verstandig om proviron erbij te nemen van week 1-10 of is dit niet echt nodig. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Elke vorm van advies of kritiek is mooi meegenomen.

Ik zit op dit moment in een dianabol kuur van 6 weken van 35mg/ed constante dosis.En 25 mg/ed proviron zorgt ervoor dat ik geen vocht vast hou. Hij gaat super lekker. Ik druk met bankdrukken 1x150 kilo en 6x130 kilo.

lengte 2.00 meter
gewicht 108 kilo
vet% 15%

Groetjes, Roy

Mooie stats suc6.

Elmo zei:
Wou jij zeggen dat je na 1 week waarin je al 500 mg test en 400 mg tren heb gezet daar niks van voelt? Ik moet de eerste nog tegenkomen die daar niks van voelt. Ze hebben niet lange tijd nodig om op gang te komen. Het duurt alleen lang voordat alles vrijkomt en wwer verwenen is. Met bovenstaande kuur heeft meneer na 1 of 2 dagen al meer AAS in z'n bloed dan de geniddelde jonge man in een hele week aanmaakt.
Moet eerlijkheidshalve ook toegeven dat ik daags na inspuiting met 500 mg of meer test enantaat de werking ervan reeds gewaar word.

Terug
Naar boven