- Waardering
- 0
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Roy.Rademaker zei:Ik heb getwijfeld en getwijfeld en toen wist ik het en nu slaat de twijfel er weer in. En nu denk ik toch dat ik het weet.
Test enanthaat week 1 en 2 5oomg
Trenbolone enanthaat week 1 en 2 400mg
Test enanthaat week 3-8 250mg/per week.
Trenbolone enanthaat week 3-8 200mg/per week.
nolva/clomid week 10-12 20mg/ed 50mg/ed
Is het verstandig om proviron erbij te nemen van week 1-10 of is dit niet echt nodig. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Elke vorm van advies of kritiek is mooi meegenomen.
Ik zit op dit moment in een dianabol kuur van 6 weken van 35mg/ed constante dosis.En 25 mg/ed proviron zorgt ervoor dat ik geen vocht vast hou. Hij gaat super lekker. Ik druk met bankdrukken 1x150 kilo en 6x130 kilo.
lengte 2.00 meter
gewicht 108 kilo
vet% 15%
Groetjes, Roy
Chemical zei:8 weken met allen maar relatief lang werkende middellen die aardig wat tijd nodig hebben om op gang te komen. probeer eens uit teleggen waarom je voor deze middellen hebt gekozen. Ik zou het zelf niet zo snel doen eerlijk gezegt
Roy.Rademaker zei:Ik heb getwijfeld en getwijfeld en toen wist ik het en nu slaat de twijfel er weer in. En nu denk ik toch dat ik het weet.
Test enanthaat week 1 en 2 5oomg
Trenbolone enanthaat week 1 en 2 400mg
Test enanthaat week 3-8 250mg/per week.
Trenbolone enanthaat week 3-8 200mg/per week.
nolva/clomid week 10-12 20mg/ed 50mg/ed
Is het verstandig om proviron erbij te nemen van week 1-10 of is dit niet echt nodig. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Elke vorm van advies of kritiek is mooi meegenomen.
Ik zit op dit moment in een dianabol kuur van 6 weken van 35mg/ed constante dosis.En 25 mg/ed proviron zorgt ervoor dat ik geen vocht vast hou. Hij gaat super lekker. Ik druk met bankdrukken 1x150 kilo en 6x130 kilo.
lengte 2.00 meter
gewicht 108 kilo
vet% 15%
Groetjes, Roy
Moet eerlijkheidshalve ook toegeven dat ik daags na inspuiting met 500 mg of meer test enantaat de werking ervan reeds gewaar word.Elmo zei:Wou jij zeggen dat je na 1 week waarin je al 500 mg test en 400 mg tren heb gezet daar niks van voelt? Ik moet de eerste nog tegenkomen die daar niks van voelt. Ze hebben niet lange tijd nodig om op gang te komen. Het duurt alleen lang voordat alles vrijkomt en wwer verwenen is. Met bovenstaande kuur heeft meneer na 1 of 2 dagen al meer AAS in z'n bloed dan de geniddelde jonge man in een hele week aanmaakt.