Fitness Seller

test enanthaat of sustanon

Ik denk met m'n geringe ervaring en kennis toch Test. ent.

Dit omdat je bij sustanon niet direct controlle hebt over de tijd wanneer welke van de 4 esters z'n werk gaat doen.

Daarom is het als je problemen krijgt ook moeilijk om precies te achterhalen wat er mis gaat en hoe het op te vangen. :)

Laatst bewerkt:
Kies lekker voor de enanthaat. Sustanon is een leuke mix van test, maar als je deze nader bekijkt zie je dat het vrij slecht is als kuur. De afgifte van het hormoon totaal niet constant... Dus geen juiste keuze.

Robin zei:
Kies lekker voor de enanthaat. Sustanon is een leuke mix van test, maar als je deze nader bekijkt zie je dat het vrij slecht is als kuur. De afgifte van het hormoon totaal niet constant... Dus geen juiste keuze.

Maakt eigenlijk geen ruk uit vind ik. Test is test.
De test levels in je bloed zijn constanter bij enanthaat dan bij sustanon. Toch zijn er vele generaties met sustanon groot geworden. Ik ben er zelf ook zeer over te spreken.

Ik vraag me af of die stabielere bloedwaarden van de enanthaat echt aantoonbaar meer resultaat geven, zeker als je sustanon 2 x per week zet, wat dus wel aan te raden is.

Grote spuit zei:
Maakt eigenlijk geen ruk uit vind ik. Test is test.

Zwak argument...

Grote spuit zei:
Ik vraag me af of die stabielere bloedwaarden van de enanthaat echt aantoonbaar meer resultaat geven, zeker als je sustanon 2 x per week zet, wat dus wel aan te raden is.

Het is w el degelijk beter... Als je even hoge dosissen gebruikt is enanthaat gewoon beter. Of je het leuk vind of niet... Reken de halfwaarden maar eens uit van de mix.

Op het moment dat de ester van de test af is kan het pas opgenomen worden door de receptor. Dus het hele test is verschillend door de ester is bullshit. Test = test.

Dan de hele bs over halfwaarden. Ik ken hooguit 2 mensen die snappen hoe het werkelijk zit. Op zaken als de roidcalc en dergelijke zie je hooguit het verloop van de depot omvang. Pas na afgifte uit het depot en afbraak van de ester komt het in het bloed. Depot afgifte is een beetje per olie afhankelijk maar is niet schokkend lang. Als je dan de boel nog eens narekent dan kom je tot heel andere conclusies.

Gilles zei:
Als je dan de boel nog eens narekent dan kom je tot heel andere conclusies.

Oh ja, tot welke dan?

Robin zei:
Het is w el degelijk beter... Als je even hoge dosissen gebruikt is enanthaat gewoon beter. Of je het leuk vind of niet... Reken de halfwaarden maar eens uit van de mix

Ik zei niet dat ik twijfelde over de halfwaarden, ik gaf aan dat ik betwijfel of het AANTOONBAAR meer opbrengst geeft als je enanthaat gebruikt, i.p.v. sustanon. Ik twijfel daar nog steeds zeer sterk aan.
Jouw argument dat enanthaat 'gewoon beter' is, vind ik anders ook niet bepaald sterk.

En test blijft test :P

Laatst bewerkt:
Duidelijk nog niet aan het rekenen geweest.

Stel een profiel op van de pieken die de esters van sustanon individueel maken. copieer deze en schuif deze t.o.v. elkaar, je laat de pieken van de volgende inject in het dal van de eerste inject liggen.
Zo weet je de inject frequentie voor een zo glad mogelijke bloedspiegel. Bij enanthaat die je bv 2 keer per week zet krijg je 2 pieken. Bij sustanon 2 keer per week kun je 6 pieken krijgen.

Resultaat : constantere test waarden in je bloedbaan.

Gilles zei:
Duidelijk nog niet aan het rekenen geweest.
Bij enanthaat die je bv 2 keer per week zet krijg je 2 pieken. Bij sustanon 2 keer per week kun je 6 pieken krijgen.

Resultaat : constantere test waarden in je bloedbaan.
Resultaat: oneven pieken , schommelingen en een oneven bloedspiegel.
Gevolg: acné, humeurschommelingen (agressie), minder constante anabole omgeving.
Je bent namelijk bij het rekenen vergeten dat sustanon oneven esters heeft en dus in begin van de week een andere afgifte (piek) heeft dan op het einde van de week.
Bij enanthaat is elke dag de afgifte ongeveer gelijk. Bij sustanon schommelt het per dag en is je spiegel nooit gelijk ("glad")
Sustanon is gemaakt voor oude mannen, die een test-replacement therapy volgen, daarvoor is het geschikt. Maar bodybuilders hebben veel meer aan lange esters als cypionaat, enanthaat ed.

Voor 1 ding is sust misschien wel beter: frontloaden

Yo bro's,
Nou ben ik echt ff de weg kwijt...
Cypionnaat
enanthaat
undeconaat
propionaat

wat is nu juist het verschil tussen allen.. werking...half waarde tijd...???
Waaruit bestaat sust dan...?

jweigeman zei:
Yo bro's,
Nou ben ik echt ff de weg kwijt...
Cypionnaat
enanthaat
undeconaat
propionaat

wat is nu juist het verschil tussen allen.. werking...half waarde tijd...???
Waaruit bestaat sust dan...?
Het zijn gewoon esters die bepalen wanneer en hoeveel een stof (steroid) wordt afgegeven in het bloed.
Hoe groter het gewicht v/d esters, hoe lichter het gewicht (%) van de steroid molecule en dus hoe minder actieve stof.

Half-levens:

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?threadid=5938

Terug
Naar boven