waar gaat jullie voorkeur naar uit en waarom?
test enanthaat of sustanon
test enanthaat of sustanon
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Robin zei:Kies lekker voor de enanthaat. Sustanon is een leuke mix van test, maar als je deze nader bekijkt zie je dat het vrij slecht is als kuur. De afgifte van het hormoon totaal niet constant... Dus geen juiste keuze.
Grote spuit zei:Maakt eigenlijk geen ruk uit vind ik. Test is test.
Grote spuit zei:Ik vraag me af of die stabielere bloedwaarden van de enanthaat echt aantoonbaar meer resultaat geven, zeker als je sustanon 2 x per week zet, wat dus wel aan te raden is.
Gilles zei:Als je dan de boel nog eens narekent dan kom je tot heel andere conclusies.
Robin zei:Het is w el degelijk beter... Als je even hoge dosissen gebruikt is enanthaat gewoon beter. Of je het leuk vind of niet... Reken de halfwaarden maar eens uit van de mix

Resultaat: oneven pieken , schommelingen en een oneven bloedspiegel.Gilles zei:Duidelijk nog niet aan het rekenen geweest.
Bij enanthaat die je bv 2 keer per week zet krijg je 2 pieken. Bij sustanon 2 keer per week kun je 6 pieken krijgen.
Resultaat : constantere test waarden in je bloedbaan.
Het zijn gewoon esters die bepalen wanneer en hoeveel een stof (steroid) wordt afgegeven in het bloed.jweigeman zei:Yo bro's,
Nou ben ik echt ff de weg kwijt...
Cypionnaat
enanthaat
undeconaat
propionaat
wat is nu juist het verschil tussen allen.. werking...half waarde tijd...
Waaruit bestaat sust dan...?