intensenergie
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 29%
Hey mensen,
Ik begin morgen aan mijn kuurtje dat zal bestaan uit:
5 weken dbol 30 mg pd
8 weken deca 200 mg/week
10 weken test ent 250 mg/week
& ik ga waarschijnlijk reeds vroeg in de kuur ari er in lichte dosis bij nemen, deze dosis moet ik wel nog even opzoeken.
Dan 2 weken nix en dan starten met Nolvadex 20 mg pd, 4 weken.
+ een Mariadistel potje.
Vanaf morgen start ik dus week 1 met dbol 30mg pd, en aan het eind van die week, op zondag, zal ik mijn eerste inject zetten: Deca + test e, beide 1ml.
In principe zou ik echt moeten wachten met kuren tot na mijn examens maar het is echt moeilijk als je het gerief hebt staan natuurlijk.
Stats:
1m80
84kg
BF 9%
Kuurverleden: enkel ervaring met dbol.
Fitness 5 x in de week gedurende 3j.
Het streefgewicht is toch zo'n 95kg bij deze kuur.
PS: De gebruikte producten zijn allen van het merk DNA Pharma, gewoon even om te laten weten, 's tof om weten voor de ervaren mensen denk ik.
Ik bespreek het merk hier dus niet maar zeg het er gewoon bij.
Grtz
Ik begin morgen aan mijn kuurtje dat zal bestaan uit:
5 weken dbol 30 mg pd
8 weken deca 200 mg/week
10 weken test ent 250 mg/week
& ik ga waarschijnlijk reeds vroeg in de kuur ari er in lichte dosis bij nemen, deze dosis moet ik wel nog even opzoeken.
Dan 2 weken nix en dan starten met Nolvadex 20 mg pd, 4 weken.
+ een Mariadistel potje.
Vanaf morgen start ik dus week 1 met dbol 30mg pd, en aan het eind van die week, op zondag, zal ik mijn eerste inject zetten: Deca + test e, beide 1ml.
In principe zou ik echt moeten wachten met kuren tot na mijn examens maar het is echt moeilijk als je het gerief hebt staan natuurlijk.

Stats:
1m80
84kg
BF 9%
Kuurverleden: enkel ervaring met dbol.
Fitness 5 x in de week gedurende 3j.
Het streefgewicht is toch zo'n 95kg bij deze kuur.
PS: De gebruikte producten zijn allen van het merk DNA Pharma, gewoon even om te laten weten, 's tof om weten voor de ervaren mensen denk ik.
Ik bespreek het merk hier dus niet maar zeg het er gewoon bij.

Grtz

net zoals ik 160kg weeg en een BF heb van 29%
?