XXL Nutrition

Test ent, Deca, Diana

intensenergie

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
160kg
Vetpercentage
29%
Hey mensen,

Ik begin morgen aan mijn kuurtje dat zal bestaan uit:

5 weken dbol 30 mg pd
8 weken deca 200 mg/week
10 weken test ent 250 mg/week
& ik ga waarschijnlijk reeds vroeg in de kuur ari er in lichte dosis bij nemen, deze dosis moet ik wel nog even opzoeken.

Dan 2 weken nix en dan starten met Nolvadex 20 mg pd, 4 weken.
+ een Mariadistel potje.

Vanaf morgen start ik dus week 1 met dbol 30mg pd, en aan het eind van die week, op zondag, zal ik mijn eerste inject zetten: Deca + test e, beide 1ml.

In principe zou ik echt moeten wachten met kuren tot na mijn examens maar het is echt moeilijk als je het gerief hebt staan natuurlijk.:D

Stats:
1m80
84kg
BF 9%
Kuurverleden: enkel ervaring met dbol.
Fitness 5 x in de week gedurende 3j.

Het streefgewicht is toch zo'n 95kg bij deze kuur.

PS: De gebruikte producten zijn allen van het merk DNA Pharma, gewoon even om te laten weten, 's tof om weten voor de ervaren mensen denk ik.
Ik bespreek het merk hier dus niet maar zeg het er gewoon bij.;)

Grtz

hoe gaat het verder?

• Topic Starter Topic Starter

Hey,

wel ik zit nu in mijn 2e week dbol tabs.
Nog geen inject durven plaatsen, aangezien mijn pct producten op zich laten wachten.
Hopelijk komt mijn arimidex & tamoxifen deze week nog toe, dan zet ik zondag mijn eerste inject.

Probleem is wel dat ik nu begin te twijfelen of het niet beter zou zijn van enkel Test enthanaat te spuiten, en geen combinatie met deca dus.
Het is toch een productje minder, wat mogelijke bijwerkingen minder, bloeddruk minder hoog enz. enz.

Maar dus de progressie na 10 dagen dbol = + 3kg.
Dikke kaken, en lichaam staat weer uberstrak zoals tijdens men vorige 2 dbol only kuurtjes. Niet normaal strak.
Nog een weekje en ik lijk weer op ne pitbull in mensformaat :D

Maarja ik twijfel dus om toch enkel test te spuiten 250mg.
Kstudeer immers geneeskunde enja... een superfysiek cava maar meer mag het dus ook niet zijn. ;)
Ik ben waarschijnlijk 1 van de weinigen ooit die als dokter zal afstuderen... met een klein kuurverleden. :D Maarja idc.

Grtz

39 jaar en geneeskunde studeren?

Waarom ben je niet met injecteren begonnen? Nolvadex ga je nu toch nog niet nodig hebben dus vind het raar om daarop te wachten. Ik zou dan 500mg test zetten, want 250mg test only is best weinig. Ofwel gewoon de combo houden.

39 jaar en geneeskunde studeren?

Waarom ben je niet met injecteren begonnen? Nolvadex ga je nu toch nog niet nodig hebben dus vind het raar om daarop te wachten. Ik zou dan 500mg test zetten, want 250mg test only is best weinig. Ofwel gewoon de combo houden.

39j :p net zoals ik 160kg weeg en een BF heb van 29% :D

ik ben niet met injecteren begonnen omdat dbol na 5u uit je bloed is en je directer kan ingrijpen in vergelijking met injects die weken nog effect hebben.
+ met dbol heb ik nu wel al serieus wat ervaring achter de rug.

En wat die nolvadex betreft, ik was van plan van ari mee te laten lopen tijdens de kuur, in zeeer lichte dosering uiteraard.
En tamoxifen eventueel als laatste hulpmiddel bij serieuze sides, maar dit is voornamelijk voor de pct natuurlijk.

grtz

Laatst bewerkt:
Vandaag eindelijk de arimidex en tamoxifen gekregen.
De arimidex is wel een flesje van 50ml, wist ik veel dat ari niet enkel in tabletvorm voorkwam pfff nu zit ik hier met zo'n lomp flesje.:D
Anyway ik denk deze zondag men eerste inject ooit te zetten.
1ml test + 1ml deca, of gewoon 1ml test, zal het worden.

kurende dokter.. haha nice

Welke richting wil je op gaan, endocrienologie:P?

Stats: 1m80 160kg 29%

en dan aan de Deca/Diana?

Vind je keuzes niet echt super doordacht!
Ten eerste 5 weken dbol, maak daar 3 van.
Ten tweede de dag van je eerste dbol inname je inject zetten.
Ari? Waar heb je dat voor nodig? Heb je al eens gyno gehad? Zo niet, of als het het eerste kuur is, had je het niet hoeven doen. Lijkt me trouwens wel dat dit de eerste is, anders durfde je wel een inject te zetten.
Oh wacht zag net dat je alleen een dbol only deed.

Maar goed, je had dingen dus beter en efficiënter kunnen doen.
Inject meteen bij je inname zetten, geen ari gebruiken als je niet gyno gevoelig bent.
Weet je al hoe je ari wil nemen? Niet injecteren hè! En zeker niet veel want tis t*ring spul.

Hmm vraagje

Misschien weer zo van dom en dit of dat maar goed tis een vraag dus;

Heb nu of ze echt zijn das weer een disputabel gegeven maar merk dus idd dat er wat vooruitgan is was dus ja ik slik nu al dik 3 weken dianabol 3 a 4 tabletjes perdag van 10 mgr
Heb nu dus ook deca en sust van gg in huis en mijn vraag is wanneer hoe en wat gaarnme eerlijke andtwoorden en meningen over hoe ik dus een kuur ga zetten en hoeveel wat ik nog als nakuur moet gaan ghebruiken of erbij kan het zo halen in huis dus das geen probl.

Wie weet hoe en wat zou er graag meer over willen weten wil gauw gaan starten dr mee dus ;)

Alvast bedankt''

ps dus hoeveel streepjes bv in die injec moeten van ieder deca enof sust..alvast bedankt''

Laatst bewerkt:
Misschien weer zo van dom en dit of dat maar goed tis een vraag dus;

Heb nu of ze echt zijn das weer een disputabel gegeven maar merk dus idd dat er wat vooruitgan is was dus ja ik slik nu al dik 3 weken dianabol 3 a 4 tabletjes perdag van 10 mgr
Heb nu dus ook deca en sust van gg in huis en mijn vraag is wanneer hoe en wat gaarnme eerlijke andtwoorden en meningen over hoe ik dus een kuur ga zetten en hoeveel wat ik nog als nakuur moet gaan ghebruiken of erbij kan het zo halen in huis dus das geen probl.

Wie weet hoe en wat zou er graag meer over willen weten wil gauw gaan starten dr mee dus ;)

Alvast bedankt''

ps dus hoeveel streepjes bv in die injec moeten van ieder deca enof sust..alvast bedankt''

posts...1

hmm je bedoelt dus de eerste post hierboven?
Maare die weet zelf niet hoe en wat dus.. ?
Dan nog wat hij heeft het over Arie? haha hmm ken zelf geen arie of henk hmm nee maar ff serieus.. dus me diana afmaken en dan deca zetten daarna sust?
ik snap het dus niet..helemaal..

pff ..

---------- Toegevoegd om 12:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:07 ----------

hmm je bedoelt dus de eerste post hierboven?
Maare die weet zelf niet hoe en wat dus.. ?
Dan nog wat hij heeft het over Arie? haha hmm ken zelf geen arie of henk hmm nee maar ff serieus.. dus me diana afmaken en dan deca zetten daarna sust?
ik snap het dus niet..helemaal..

pff ..

eigenlijk gewoon iemand mij kan helpen met dus de juiste info... gewoon een hoe en wat..desnoods nogmaals in mijn prive box....

das toch niet veelk gevraagd iemamd die dus al dit eerder gedaan heeft ..tja zie zoveel aan mesnen die zoveel tikken dr zal toch iemand wel wat weten ?
Of is het alleen maar''gillen'' hoop het niet''

Vind je keuzes niet echt super doordacht!
Ten eerste 5 weken dbol, maak daar 3 van.
Ten tweede de dag van je eerste dbol inname je inject zetten.
Ari? Waar heb je dat voor nodig? Heb je al eens gyno gehad? Zo niet, of als het het eerste kuur is, had je het niet hoeven doen. Lijkt me trouwens wel dat dit de eerste is, anders durfde je wel een inject te zetten.
Oh wacht zag net dat je alleen een dbol only deed.

Maar goed, je had dingen dus beter en efficiënter kunnen doen.
Inject meteen bij je inname zetten, geen ari gebruiken als je niet gyno gevoelig bent.
Weet je al hoe je ari wil nemen? Niet injecteren hè! En zeker niet veel want tis t*ring spul.

Ik had inderdaad de dingen efficiënter kunnen doen maar de kuur op zich is niet zo echt fout naar mijn weten.
Het enige dat echt stom is geweest is dat mijn injects maar niet toekwame zodat ik pas na 2 weken dbol men eerste inject heb gezet.

Maar goed,
Elke zondag zet ik nu 1ml deca + test e.
5 weken dbol, dit was weekje 3.
Ik heb al eens een bolletje gevoeld in mijn rechterborst tijdens een vorige dbol only vandaar dat ik nolva en ari wou hebben.
Het is zowiezo toch beter van ze in huis te hebben voor als het eens dringend nodig zou zijn.
Ik ga inderdaad niet meteen ari beginnen nemen, enkel wanneer ik vermoed dat er wat gyno verschijnselen optreden.
Ari niet injecteren, 's orale inname en idd als ik het neem zijn de hoeveelheden bijzonder klein.

Effe een updateje voor de geïnteresseerden:

Tot dusver gaat alles goed.
Heb 1 inject van 1 ml test e en 1 ml deca achter de rug en 3 weken dbol.
Ben 4kg up atm.
Kracht toename merk ik nog niet speciaal op.
Zie mezelf wel groeien in de spiegel, begin zowat te trekken op de typische amerikaanse slanke bber. :rolleyes:

Het zit misschien een beetje tussen de oren maar loop wel een pak agressiever rond. Ik loop echt meer dan gewoon rechtop, 110% zelfvertrouwen, alpha male maar raak dus wel vlugger geïrriteerd.

Vorige zondag was men eerst inject ooit.
Dit was afzien, zonder enige twijfel 1 van de moeilijkste dingen dat ik al ooit heb moeten doen.
Het resultaat was dat ik een 6 tal x geprikt heb, 2-3x zat ik diep genoeg maar zag ik dan op het laatste bv plots een luchtbel verschijnen die er eerst niet was enzo. Echt verschrikkelijk.

Uiteindelijk toch 1,6 ml in totaal kunnen injecteren ongeveer.
Al bij al heeft het 45 minuten in beslag genomen denk ik.
Eerst kreeg ik het het beschermhoesje niet van de naald, toen het er uiteindelijk afschoot, kwam de naald door de terugschock in men rechterduim terecht, echt diep erin.
- Helse Pijn-
Lomp ik weet het maar men handen waren al wat glad enzo pff.

Helemaal op het einde toen ik alles aan het proppen was in een papiertje om het te vermommen zodat ik het ergens buitenshuis in een vuilbak kon gooien, heb ik ook nog eens een naald in het midden van men linkerhand gekregen, dit bloedde niet normaal hevig.

5 dagen na de inject liep ik nog steeds rond met pijn in men been, heb geinjecteerd in men rechterquadriceps aangezien het gewoon niet ging in men linkerbeen en in de gluten ja... dan kan je ver niet aspireren en kijken enzo terzelfdertijd.
Dat aspireren was ook klote op zich aangezien de spuit zo glad als iets was geworden omdat je als je de luchtbellen eruit doet er ook een beetje vloeistof uitloopt.

Echt een "Rotte ervaring".
Heb respect voor de mensen die het bv. 3 x per week doen bij zichzelf.
Ik heb niet bepaald schrik van injecteren, maar om het bij jezelf te doen dat is nog een heel ander verhaal.

Vanavond volgt de 2e inject. Hopelijk gaat het nu een pak vlotter.
Het enige probleem is dat ik geen inject spot meer heb, gluten zijn uitgesloten, rechterquad staat wss inwendig nog blauw en linkerquad lukt niet.
Het zal dus wss weer rechterquad worden :(

Uiteindelijk zal het wel wennen zeker...

---------- Toegevoegd om 18:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:47 ----------

kurende dokter.. haha nice

Welke richting wil je op gaan, endocrienologie:P?

Neurologie ;)

ram die toch gewoon erin
stel me wel vragen bij aspireren mijn dokter doet het nooit btw

ram die toch gewoon erin
stel me wel vragen bij aspireren mijn dokter doet het nooit btw

hmm je dokter doet het nooit zeg je.
Dat vind ik wel vreemd.
Hij spuit in je achterste veronderstel ik dan toch?
Daar moet je al moeite doen om fout te prikken ;) maar toch :rolleyes:

Ok, gisteren 2e inject gezet.

Ging echt nice & smoothly.
Je moet gewoon durven van die naald er niet gwn in te prikken, maar er letterlijk in te smijten met geweld :D vergelijkbaar met een dart gooien naar een dartspel.

Nog geen sides tot hiertoe. Moet wel dringend meer beginnen eten want ik eet niet aangepast aan een kuur atm.
De kuur zorgt zelf immers voor meer honger enzo dus ja al bij al eet ik wss gwn het minimum van de voedingsbehoefte tijdens een kuur.

En voor wat het waard is:
weet ik sinds vandaag mijn examenresultaten en deze zijn meer dan deftig waardoor ik dus heb bewezen dat kuren tijdens de blokperiode op unief doenbaar is. :d

Grtz

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven