Fitness Seller

test enth + deca, welke start??

Winstrol

Novice
Waardering
1
Hello, ik ben van plan een kuur starten met deca want daar ben ik altijd al tevreden van geweest en na veel lezen heb ik begrepen dat test hier een goed stack mee zou zijn en dit vond ik hier op het forum.

Week 1-10 : 500 mg Test Enth /EW

Week 1-10 : 400 mg Deca /EW

Week 1-6 : 40 mg D-bol /ED

Maar eigenlijk ben ik niet zo te spreken over D-bol had die vorige keer en vonden de resultaten eerder teleurstellend, niet da het niet werkte maar had beter verwacht.
Kan iemand mij zeggen wat ik in de plaats van die D-bol kan nemen en ff uitleggen wat het verschil is tussen een frontload en een kickstart?
Thx...

Fronload is dubbele lading in week 1.
Dus Week 1 zou dan 1000 Mg test en dan week 2-10 500 MG in jouw geval.
Kickstart is dat je naast de test/deca nog een ander middel neemt om de eerste weken wat eerder op gang te komen. Bijv met dianabol of test prop oid

oxy,test prop, dbol maar ik zou toch voor de dbol gaan.grts

• Topic Starter Topic Starter
welke test enth?

nog ff vraagje, heb de lokale dealer opgebeld en toen ik achter test enth vroeg zei die mij dat dit hetzelfde was als sustanon, nu heb ik sustanon al gebruikt maar dacht niet dat dit hetzelfde was??
Weten jullie soms een andere meer in de volksmond liggende naam voor wat ik nodig heb of is dit werkelijk susta??

Ik zou bij zo't antwoord gelijk een andere dealer opzoeken. Dit betekend of 1) hij de materie niet kent 2) alleen wilt verkopen wat voor hem het makkelijkst is.

Terug
Naar boven