Fitness Seller

Test forever

Hungy

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m86
Massa
103kg
Vetpercentage
14%
Hee allemaal,

ik heb zelf flink lopen kuren de laatste tijd vind ik en wat me opvalt is dat ik middelen op test na eigenlijk niet zoveel aan vind...

Ik zelf plan nu alleen maar test te gaan gebruiken en niks anders en dan denk ik aan zoiets

Cut

1 t/m 6 test susp. 100 mg ed
1 t/m 6 proviron 100 mg ed

Clean

1 t/m 8 test prop. 300 mg eod
1 t/m 8 proviron 50 mg ed

Bulk

1 t/m 10 test e 1500 mg ew
1 t/m 10 provi 150 mg ed

HCG bij iedere kuur op 500 IU e5d
Nakuur wordt waarschijnlijk nolvadex met clomid, maar heb iemand anders misschien een betere voorstel?

Ik zelf heb al middelen al tren en winstrol etc gebruikt, maar ik vind het niet waard wegens het herstel en al ik zo bekijk is test het minst schadelijk ook als je een kinderwens hebt...

Graag meer meningen over.

Hoe moet ik het zien?
Achter elkaar door deze kuren?
Met 1500 test e ligt je axis wel plet hoor, wil je kinderen moet je wel tijdje off gaan.
Of mazzel hebben zoals sommige;)

Waarom altijd die provi erbij?
Ga niet zeggen om vocht tegen te houden...

Hungy, doel je met herstel op herstel van je HPTA?

Waarom niet aan de GH ? helemaal als je alleen maar aan de test nog wil ...

• Topic Starter Topic Starter
Hoe moet ik het zien?
Achter elkaar door deze kuren?
Met 1500 test e ligt je axis wel plet hoor, wil je kinderen moet je wel tijdje off gaan.
Of mazzel hebben zoals sommige;)

Waarom altijd die provi erbij?
Ga niet zeggen om vocht tegen te houden...

Nee, niet voor vocht maar voor vrije test etc.

En je begrijpt mij verkeerd, ik ga gewoon on=off tijd, maar ik vind de herstel van middelen als tren te zwaar, dus die wil ik niet gebruiken en deze kuurvoorstellen zijn niet aan een stuk door, maar met tijd off ertussen in...

Hungy, doel je met herstel op herstel van je HPTA?

ook, maar als ik bekijk naar resultaat die je krijgt als je tren erbij doet in een kuur, vind ik het niet zo bijzonder tov de sides...
Waarom niet aan de GH ? helemaal als je alleen maar aan de test nog wil ...

GH en vele andere peptides ga ik doen, maar ik heb het nu over AAS.

Heb je al eens eerder 1.5g test gezet ?

kan me niet voorstellen dat je meer als een gram aan test nodig hebt, heeft t echt meerwaarde ?

Aan 1.5g test heb je voldoende, geen KS niks anders heb je nodig. ik was er zeer tevreden mee.

Met 1.5gr test is het eigenlijk net frontloaden, maar dan blijven hangen op die 1.5gr per week. Kicked dat beduidend sneller in? Kun je dat uitdrukken in weken?

Met 3 weken begon ik snel zwaarder te worden en droger, heb 10 weken 6ml in me reet gekregen.

Bizar, voorlopig voor mij nog lang niet nodig, maar wel interessant. :D

cut suspension, clean prop, bulk enanthate:rolleyes:

right kan je net zo goed gewoon voor elke enanthate ester pakken tenzij je met die clean onder de 4% wilt komen en voor die cut getest gaat worden op metabolieten in je plas...verder gaat het amper verschil voor je uitmaken scheelt alleen een hele boel geprik in je sore arse!

verschillende esthers heb ik door verschillende lengtes van de kuur, zodat ik alle kuren in 1 jaar tijd kan doen.

schema voor een jaar gaat er ongeveer zo uitzien

1 t/m 10 provi 150 mg ed
12t/m 16 Nolva 20 mg ed
12 t/m14 Clomid 100 mg ed
1 t/m 11 HCg 500 iu e5d

22 t/m 30 test p 300 mg eod
22 t/m 30 provi 50 mg ed
22 t/m 31 HCG 500 iu e5d
31 t/m 34 nolva 20 mg ed
31 t/m 33 clomid 100 mg ed

46 t/m 52 test susp. 100 mg ed
46 t/m 52 provi 100 mg ed
46 t/m 53 HCG 500 iu e5d
53 t/m 55 Nolva 20 mg ed
53 t/m 54 clomid 50 mg ed

vervolgens wil ik in week 60 een extra pct doen om mijn bloedwaardes top te krijgen

en dan pas in week 80 ongeveer een kuur te doen en dan ga ik dit systeem volgen 10 weeks on= 20 weeks off

wat mast primo tren of winny kan doen voor je kan test alleen niet voor zorgen daarom het stacken

maarja ben benieuwd wat de meningen hierover zijn. had trouwens ergens een keer gelezen dat een prof weet niet meer wie niet zo bekende die kuurde heel het jaar door met test en alleen als die wou cutten nam die spul erbij

Clomid 100 mg is overkill, 50 is zat, 25 is waarschijnlijk al genoeg naast de nolva. Ben zelf meer voorstander van arofixen als je kiest voor 2 componenten in je nakuur. Laat je tussendoor bloedwaarden checken?

schema voor een jaar gaat er ongeveer zo uitzien

1 t/m 10 provi 150 mg ed
12t/m 16 Nolva 20 mg ed
12 t/m14 Clomid 100 mg ed
1 t/m 11 HCg 500 iu e5d

22 t/m 30 test p 300 mg eod
22 t/m 30 provi 50 mg ed
22 t/m 31 HCG 500 iu e5d
31 t/m 34 nolva 20 mg ed
31 t/m 33 clomid 100 mg ed

46 t/m 52 test susp. 100 mg ed
46 t/m 52 provi 100 mg ed
46 t/m 53 HCG 500 iu e5d
53 t/m 55 Nolva 20 mg ed
53 t/m 54 clomid 50 mg ed

vervolgens wil ik in week 60 een extra pct doen om mijn bloedwaardes top te krijgen

en dan pas in week 80 ongeveer een kuur te doen en dan ga ik dit systeem volgen 10 weeks on= 20 weeks off

Het mooie van jaar schema's is dat je er nooit aan zult houden:D

Terug
Naar boven