Hungy
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 14%
Hee allemaal,
ik heb zelf flink lopen kuren de laatste tijd vind ik en wat me opvalt is dat ik middelen op test na eigenlijk niet zoveel aan vind...
Ik zelf plan nu alleen maar test te gaan gebruiken en niks anders en dan denk ik aan zoiets
Cut
1 t/m 6 test susp. 100 mg ed
1 t/m 6 proviron 100 mg ed
Clean
1 t/m 8 test prop. 300 mg eod
1 t/m 8 proviron 50 mg ed
Bulk
1 t/m 10 test e 1500 mg ew
1 t/m 10 provi 150 mg ed
HCG bij iedere kuur op 500 IU e5d
Nakuur wordt waarschijnlijk nolvadex met clomid, maar heb iemand anders misschien een betere voorstel?
Ik zelf heb al middelen al tren en winstrol etc gebruikt, maar ik vind het niet waard wegens het herstel en al ik zo bekijk is test het minst schadelijk ook als je een kinderwens hebt...
Graag meer meningen over.
ik heb zelf flink lopen kuren de laatste tijd vind ik en wat me opvalt is dat ik middelen op test na eigenlijk niet zoveel aan vind...
Ik zelf plan nu alleen maar test te gaan gebruiken en niks anders en dan denk ik aan zoiets
Cut
1 t/m 6 test susp. 100 mg ed
1 t/m 6 proviron 100 mg ed
Clean
1 t/m 8 test prop. 300 mg eod
1 t/m 8 proviron 50 mg ed
Bulk
1 t/m 10 test e 1500 mg ew
1 t/m 10 provi 150 mg ed
HCG bij iedere kuur op 500 IU e5d
Nakuur wordt waarschijnlijk nolvadex met clomid, maar heb iemand anders misschien een betere voorstel?
Ik zelf heb al middelen al tren en winstrol etc gebruikt, maar ik vind het niet waard wegens het herstel en al ik zo bekijk is test het minst schadelijk ook als je een kinderwens hebt...
Graag meer meningen over.