MuscleMeat

test heel het jaar door?

Ciko

Freaky Bodybuilder
Waardering
1
hallow bbers,

ik heb gehoord dat gaste zoals ronnie en jay hele jaar een test level hebben 250 of 500 of zelfs meer dus ze gebruike he thele jaar door en non stop dus, is dit nou waar???? ik zelfdenk dat het wel waar is want je kan zoveel massa niet vasthoude met maar 70 mg test

Ik denk niet dat iemand daar een precies antwoord op kan geven.

denk dat die lui na meer dan 10 jaar gebruik van nature ook vrij weinig zelf test kunnen aanmaken. Dus hierdoor moeten ze zowieso de hele jaar door gebruiken. Sommige van hun zoals flex wheeler krijgen hierdoor legaal kleine hoeveelheiden (200mg test) per week voorgeschreven door hun dokter.

Volgens mij pakken ze 2 kuren per jaar van zon 20 weken per stuk, en verder het hele jaar door hgh, igf en slin...
Maar dit weet niemand zeker.

Ik zou het niet doen iig, want ik wil mn lul nog kunnen gebruiken zonder te moeten spuiten..:D

Van Kevin Levrone had ik ergens een keer gelezen dat hij een half jaar niets deed, ook weinig trainen, waaro phij dan in het volgende half jaar als een beest tekeer ging.

Als je op boards als promuscle rondneust waar veel gevorderde lui zitten (niet noodzakelijk pro's), zie je dat nonstop kuren eerder regel dan uitzondering is.

• Topic Starter Topic Starter
hmmm

Ik ken mensen die niet eens in de buurt komen van Ronny od en toch het hele jaar aan de test zitten ;)

• Topic Starter Topic Starter
ik zelf dacht ook al dat ze haast wel moete kure het heel jaar door

Ocharme hun lichamen zou ik dan zeggen.

Dat is hun eigen keuze!
Toch respect voor het lichaam dat ze hebben!!
zeker weten:D

ik denk dat ze het hele jaar door gebrukken...
heb verhalen gehoord dat er bij jay en ronnie zon $100.000 per jaar in verdwijnt.
dat doenze egt niet in 2 kuurtje per jaar. t grootste deel van die kosten zal dan wel bij de hgh liggen op 20iu per dag.

Terug
Naar boven