AndroidHealthClinic

Test. only?

Chris1983

Novice
Waardering
0
Hallo,
ik train nu 6 jaar, waarvan drie jaar serieus, ben van 55kg gekomen en zit nu op 82kg. Ben 1.74. Bf 12% laatste keer gemeten.

Heb flink gezocht in de sticky's en op andere site's. Maar kon helaas niet zoveel info vinden over een test enth. only kuurtje. Behalve iemand die niet reageerde op 500mg :mad:

Dit zou mijn eerste kuurtje worden dan, wat raden jullie aan 250mg of 500mg om de 5 dagen (10 weken)? Zou graag meer dan 5kg vvm aankomen, ben ik realistisch? Ik begrijp dat ik mijn voeddingsschema goed moet wezen om aan te komen, en dat het bij iedereen anders uitpakt..
Nolvadex als nakuur had ik in gedachten.

Alvast bedankt! :cool:

Maar kon helaas niet zoveel info vinden over een test enth. only kuurtje
Heel bizar...de meeste sites die ik bezoek raden dit aan voor een eerste kuur, en met heel veel reden. Zo weet je hoe je reageert op test in winst en neveneffecten, als je begint met een stack weet je niet wat je verder helpt en wat niet, en waar de neveneffecten vandaan komen. Verder is je lichaam gemaakt om op test te draaien, niet op deca of winstrol, zodat je je lichaam niet een paar maanden zonder test gaat zetten. Plus, testosteron zou de basis moeten zijn van elke cycle, je kan dus maar beter zien hoe je er juist op reageert.
Ik zou zeggen 500mg om de 5 dagen voor 10 weken. Die 5 kg winst haal je wel.

Chris, er is hier genoeg te vinden over Test only kuurtjes hoor, gewoon ff zoeken. Voor iemand van 82 kg zou je inderdaad 250 ew kunnen nemen maar 500 ew is ook te doen. Voor de nakuur, twee weken na de laatste inject beginnen met Nolva 40 mg ed voor twee weken en dan 20 mg voor de laatste twee weken.

Succes

Thoms zei:
Heel bizar...de meeste sites die ik bezoek raden dit aan voor een eerste kuur, en met heel veel reden. Zo weet je hoe je reageert op test in winst en neveneffecten, als je begint met een stack weet je niet wat je verder helpt en wat niet, en waar de neveneffecten vandaan komen. Verder is je lichaam gemaakt om op test te draaien, niet op deca of winstrol, zodat je je lichaam niet een paar maanden zonder test gaat zetten. Plus, testosteron zou de basis moeten zijn van elke cycle, je kan dus maar beter zien hoe je er juist op reageert.
Ik zou zeggen 500mg om de 5 dagen voor 10 weken. Die 5 kg winst haal je wel.

Vind het een beetje onzin dat je het oa doet om te weten hoe je er op reageert. Dan zou je meer only kuren moeten verrichten om zo te weten hoe je op andere dingen reageert wanneer je met 3 middelen tegelijk kuurt.

Dat test de basis van iedere kuur is ok, daar twijfel ik niet over. Maar om te zeggen dat dat reden genoeg is om een test only te doen, vind ik weer wat anders.

Ik zou zelf iig kiezen voor de stack test/deca/dbol. Maargoed, ieder heeft zijn eigen mening, dus daar kan ik ook respect voor opbrengen. ;)

Trouwens, nandrolon (deca) is ook een lichaamseigen stof.

Test only op 500 mg/week is een prima beginnerskuur.
Zou er 250 mg E3D van maken.

ja kerel, ik zit ook te denken aan zon kuurtje, maar ik twijfel nog tussen test only of test/deca. ik denk zelf dat ik test/deca ga pakken maar weet dit nog niet 100% zeker. weet je wat het is, ik wil dr gewoon niet bijlopen als een vochtbal en ik wil ook niet dat iedereen het aan me ziet dat ik aan de juice zit weet je, daaron twijfel ik nog over wat ik moet nemen.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de antwoorden!
Ben nog aan het twijfelen tussen 250mg en 500mg..

Wanneer ik eraan ga beginnen, start ik een logje met alle sides en vooruitgangen!

500 mg enanthaat per week of 250mg sustanon om de 3 dagen. 8 of 10 weken hangt er vanaf hoe je resultaten verlopen en of je het goed kan volhouden. Een eerste kuur is een test om te weten te komen hoe je lichaam reageerd op anabolen, als je merkt dat 500 mg teveel neveneffecten veroorzaakt dan weet je dat je beter wat minder neemt later. Maar deze dosis geeft bij de meeste bbers weinig tot geen problemen.

Je moet wel zeker zijn van de echtheid van je product, erg belangrijk voor je eerste kuur vooral zodat je niet gaat twijfelen. Goede bron zoeken dus.

Terug
Naar boven