AndroidHealthClinic

Test+Proviron en?

J4ck

Competitive Bodybuilder
Waardering
54
Lengte
1m92
Massa
100kg
Vetpercentage
10%
Heren,

Na mijn bridge ga ik over op test&bold en na 4 weken provi 50mg/ed

nu wil ik er een oral bij nemen maar weet niet wat!?

Ik lees als je hgh neemt dat winny dan niet goed is erbij???

D-bol is toch goed? in die zin dat het je igf-levels ten goede komt!?

En ik zou 2x willen prikken per week voor stabielere bloedwaarden,de 1

zegt Ma&Do en dan lees ik weer e5d,wat is nu het beste om 2x in de week

te zetten???

hgh en winny zorgen allebei voor gewricht pijn, beiden kan misschien te heftig zijn. ma en do prikken met een enanthaat ester zorgt idd voor betere bloedwaarden. misschien 4 weken methyltren erbij, het is de laatste tijd toch een rage dus ga lekker mee :p

• Topic Starter Topic Starter
hgh en winny zorgen allebei voor gewricht pijn, beiden kan misschien te heftig zijn. ma en do prikken met een enanthaat ester zorgt idd voor betere bloedwaarden. misschien 4 weken methyltren erbij, het is de laatste tijd toch een rage dus ga lekker mee :p

Thx Flip,heb overwogen om methyltren erbij te nemen maar zie een beetje op

tegen de sides..

Post is nieuwe pics flipfluitketel, ben benieuwd hoe je er tegenwoordig bijstaat

• Like
Waarderingen: Obee
Post is nieuwe pics flipfluitketel, ben benieuwd hoe je er tegenwoordig bijstaat

Et voila:D

Kids Bodybuilder-757387.jpg - 27080

Winny of Dbol kan allebei. Wat jij wilt. Heb je vaak last van je gewrichten?

Anavar kan natuurlijk ook (op hoge dosering)

Ik zou eerder D-bol kiezen winny heeft geen toegevoegde waarde bij de HGH D-Bol,Deca,Sustanon wel winny,nolvadex laat die maar links liggen ivm igf-1 en optimaal gebruik van de HGH

Waarom heeft winny geen toegevoegde waarde volgens jou?
Omdat het slechte IGF-1 stimulator is net als Oxandrolone,Primo,Mast en om optimaal de HGH te gebruiken zoiezo in combi met aas maar dan wel IGF-1 Stimulators zoals Test (is een must zonder weinig nut) D-Bol,Parabolon,Deca

Dacht dat winny ook gewoon je IGF verhoogt. Maargoed kan er naast zitten.

Ja ik vind anavar wel lekker. Maar moet het wel op 100mg zetten per dag. Dus is wel veel en wat duurder. Is een apart middel. Niet echt ergens mee te vergelijken. Sommige vinden het niks maar op hoge dosis vind ik het heerlijk.

Wordt je lekker vasculair van iig :P

Terug
Naar boven