AndroidHealthClinic

test/vet

stephen

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Krijg je van een test enat/deca kuur veel vet en vocht, of valt dat nog mee? En zou pregnyl een oplossing zijn? Zo ja hoeveel.

ligt aan je dieet en pregnyl doet niks aan vocht of vet....kan het misschien wel verergeren omdat pregnyl je oestrogeen laat stijgen, de kans op bitchtits neemt ook toe....proviron kan wel

4cc

vergeten......by deca zou ik zowieso winstrol nemen tegen de progestron bijwerkingen en helpt ook nog tegen vocht

4cc

• Topic Starter Topic Starter
foutje, had het op proviron. My bad.

ik weet da proviron helpt tegen vet/vocht maar dat het ook de werking van de AS tegenwerkt. Dus de vraag is,hoeveel dan te gebruiken? En wanneer?

ja, dat doet nolva ook,
Je heb toch ook je oestrogenen nodig om je kuur effectief te maken... Maar als je ze allemaal blocked, dan heb je er niet veel aan...

maar de vraag is natuurlijk; wat wil je met je kuur: bulken, afvallen???
Als jij hulk wilt gaan worden, tja, dan moet je voor een bulk kuurtje kiezen en het extra vet en vocht voor lief nemen!!
In ieder geval is het handig om proviron te gebruiken tijdens je kuur 1 a 2 tabs per dag. Daarnaast nolva bij de hand te houden als je tepeltjes te gevoelig worden...
Zorg dat je een goede nakuur hebt!!
en weet wat je medicijnen doen in je lichaam...
proviron (zorgt dat test niet converteerd naar oestrogeen)
nolva (zorgt ervoor dat de bestaande oestrogenen hun werk niet kunnen doen)
clomid (bind zich aan vrij oestrogeen en verlaat tezamen het lichaam.)
Zeker een aanrader trouwens om je naast je kuur winstrol injects/tabs te gebruiken,
Wat ook misschien een aanrader is, om deze 2 weken uit te laten lopen op je kuur, dus nadat je je laatste inject text/deca hebt gezet, dan hierna nog 2 weken winstrol, dan kan je mooi hierna meteen beginnen met je nakuur, (nolva/clomids)
grt,
jw

Afvallen en test?
Daar zit het hem juist, ik heb geen zin om ed/eod met een naald in m'n lijf te poken. 1 a 2x/week is vr mij al voldoende. Of kan je winny ook anders injecteren? En die proviron, 1a2 tabs...is dat 25a50mg of 50a100? En nolva stopt toch gyno als het er al is, terwijl proviron het ongedaan kan maken?

kuurtje: Test enanthaat (lange ester) en Boldenone EQ,
Dan kan je hiernaast nog winstrol Tabs. nemen.
Dit hoef je maar 1x per week te zetten, kan samen in 1 spuit, van 5ml. (2ml test en 2ml EQ)
Ik zal niet voor de Dbol tabs gaan, die houden ook veel vocht vast.
Daarnaast proviron 2x 25mg /dag is voldoende.
Als je ECHT gyno hebt... dan kan alleen de dokter het ongedaan maken...
De nolva zorgt alleen dat op korte termijn de oestro's niet meer hun werk kunnen doen en dus de feminalisering in je borsten stoppen...

Sorry, bro, maar no EQ for me. Kan alleen maar GS raken en heb er al TE veel slecht van gehoord, dus toch maar niet. Dus ik zou eerder gaan voor 1000/800mg test/deca en 500mg test/ 400mg deca. En de winny? 50mg/dag?

proviron zal er niet voor zorgen dat de as minder gaan werken dat is alleen een bijwerking in hogere doseringen met Nolvadex. 1 tabje per dag proviron kan al een hoop doen tegen overtollig vocht maar als je te vet wordt zul je gewoon je Kcal intake moeten minderen

De reden dat winstrol goed samen gaat met deca is omdat het zoals ik al zei de progesterone bijwerkingen van deca tegen gaat wat weer resulteerd in het niet verliezen van je libido. Een te hoog progesteron gehalte zorgt voor een lidido daling/verlies (een te lage trouwens ook) winstrol lijkt ervoor te zorgen dat je progesteron binnen de perken blijft...ik hoop dat ik je vraag heb beantwoord? ik ben trouwens niet erorm wetenschappelijk dus misschien dat iemand het hier beter uit kan leggen of iest toe te voegen heeft?

En proviron maakt je kuur alleen maar effectiever omdat het je SHBG verlaagd wat ervoor zorgt dat je er meer testosteron beschikbaar is in je lichaam, dit doet winstrol trouwens ook

4cc

stephen zei:
Sorry, bro, maar no EQ for me. Kan alleen maar GS raken en heb er al TE veel slecht van gehoord, dus toch maar niet. Dus ik zou eerder gaan voor 1000/800mg test/deca en 500mg test/ 400mg deca. En de winny? 50mg/dag?
Deca heeft veel meer nadelen dan EQ, dus jammer dat je geen andere bron hebt. Zelf heb ik zeer goede ervaringen met EQ van GS.

ik overweeg toch om een poging te wagen. Hoe zit het met de nakuur? Bij catsteroids spreken ze alleen van nolva

w1-2 1000mg/test enat 800mg/eq
w3-10 500mg/test 400mg/eq

w12-15 40mg/nolva/dag
w1-10 50mg/100mg/proviron/dag

eventueel hcg?

Vind het er niet slecht uitzien. Ik zou wel de mesterolone van week 3 tem 12 doen... laatste 4 weken naar 100mg/d

HCG.. hm zou het wel aanschaffen, indien ballen teveel krimpen gebruiken bro.

Terug
Naar boven