MuscleMeat

test winstrol kuur,

sjefke25

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
123
Lengte
1m87
Massa
110kg
Vetpercentage
9%
beste mensen,

over 2 maanden wil ik dit kuurtje gaan doen:test 500 per week
met kickstart 3 weken winstrol tabs 40. is nolva genoeg voor 4 weken of hcg erbij?

1e kuur? Hcg hoeft niet.

Of het de eerste of de 10e kuur is maakt geen zak uit.
Als jij je eerste kuur 2gram test in de week zet is het wel nodig.

Maar voor 500 mg hoeft het niet, kan wel. Ligt er ook aan hoe lang je hem doet.

Nolva imo 3 weken @ 20mg genoeg. Of arofixen

Laatst bewerkt:
Of het de eerste of de 10e kuur is maakt geen zak uit.
Als jij je eerste kuur 2gram test in de week zet is het wel nodig.

Maar voor 500 mg hoeft het niet, kan wel. Ligt er ook aan hoe lang je hem doet.

Nolva imo 3 weken @ 20mg genoeg. Of arofixen

Ik zou niet weten waarom arofix te gebruiken aan het einde vd kuur

als je er niks van weet lul dan niet man!!!

Ot: Pct 1/3e van je kuur rekenen en dan neem je 20 mg nolva/dag

Laatst bewerkt:
Arofixen is inderdaad niet nodig zou ik alleen bij lange kuren en tren etc gebruiken.
Als de winstrol aan het einde zit dan ook voor het cortisol verhaal.

hcg zou ik dan weer wel gebruiken, ik zet het in al mijn kuurtjes.
Voor de prijs moet je het niet laten. Nolva zou ik 4 weekjes doen. Je (kuurt) tenslotte 12 weken (halfwaardetijd tot nakuur).

[/B]

Ik zou niet weten waarom arofix te gebruiken aan het einde vd kuur

als je er niks van weet lul dan niet man!!!

Ot: Pct 1/3e van je kuur rekenen en dan neem je 20 mg nolva/dag

Hahaha nutty professor 4, waarom geen aromasin toevoegen dan? Is toch een aromatase remmer. Zie zat lui die pct nolva en aromasin gebruiken!

AROFIXEN is great to use while on PCT. Use it to boost up the recovery. This product is a combination of Aromasin and Tamoxifen. Arofixen wil raise your testosteronlevels by about 60% and also help out your free to bound testosteron ratio by lowering levels of coïtus hormone binding globulin ( SHBG ) by about 20%. It also raises IGF, keeps estrogen low and lowers cortisol very fast.Take 1 cap daily with some omega-fat to increase the uptake. 1 cap contains 20mg aromasin and 20mg tamoxifen

Arofixen is inderdaad niet nodig zou ik alleen bij lange kuren en tren etc gebruiken.
Als de winstrol aan het einde zit dan ook voor het cortisol verhaal.

hcg zou ik dan weer wel gebruiken, ik zet het in al mijn kuurtjes.
Voor de prijs moet je het niet laten. Nolva zou ik 4 weekjes doen. Je (kuurt) tenslotte 12 weken (halfwaardetijd tot nakuur).

Wie zegt dat hij 12 weken kuurt?:o

Laatst bewerkt:
Hahaha nutty professor 4, waarom geen aromasin toevoegen dan? Is toch een aromatase remmer. Zie zat lui die pct nolva en aromasin gebruiken!

Ik ga er vanuit dat hij 10 weken kuurt zoals de meeste (2 vials leegmaken).
En dan week 12 begint je nakuur, dan giert er 12 weken testosteron door je lichaam vandaar 12 weken.

• Topic Starter Topic Starter
heb 4 vials test e, ik kijk of er na 10 weken nog progressie in zit
zo ja trek ik me kuurtje door tot 12 weken.

bedankt mannen.

• Topic Starter Topic Starter
btw vorige maand mijn testoteronwaardes laten onderzoeken door de doc,alles was goed zei de beste man alleen mijn schildklier moest extra zijn best doen,maar dat kon geen kwaad. nu moet ik over 2 maanden weer mijn bloed laten checken over hoe het erbij staat..dus na die uitslag kan ik me kuurtje pas beginnen.

AROFIXEN is great to use while on PCT. Use it to boost up the recovery. This product is a combination of Aromasin and Tamoxifen. Arofixen wil raise your testosteronlevels by about 60% and also help out your free to bound testosteron ratio by lowering levels of coïtus hormone binding globulin ( SHBG ) by about 20%. It also raises IGF, keeps estrogen low and lowers cortisol very fast.Take 1 cap daily with some omega-fat to increase the uptake. 1 cap contains 20mg aromasin and 20mg tamoxifen

Jah als je eindigt met winny,lang kuurt of met tren...weet je wel wat cortisol
is:D vraag het ff aan Ernie hoor Bert:roflol::lol:

Terug
Naar boven