AndroidHealthClinic

Test+ winstrol

daan1976

Cool Novice
Waardering
0
EY ALLO!!!!!!!!

Heb een vraagje voor jullie. Ik ben 27 jaar train nu zeker 8 jaar en weeg 91 kilo. Heb al zeker 4 jaar geen steroiden aangeraakt en daarvoor heb ik twee lichte kuurtjes gedaan met (een deca/dboll en een deca/primo). Nu wil ik een dezer maanden toch weer aan een kuurtje beginnen. Ik zou graag nog iets groter en droger worden. Wat heb ik;
12*test cypionaat 200mg
6* test enathaat 250mg
6* deca
200* 5mg winstrol tabletten

En ik zat te denk aan de volgende kuur
week 1-6 400mg test cypionaat
week 7-9 500mg enathaat
week 6-11 25mg winstrol ed

Daarna nakuren met Nolva, hcg en clomid

Laatst bewerkt:
daan1976 zei:
EY ALLO!!!!!!!!

Heb een vraagje voor jullie. Ik ben 27 jaar train nu zeker 8 jaar en weeg 91 kilo. Heb al zeker 4 jaar geen steroiden aangeraakt en daarvoor heb ik twee lichte kuurtjes gedaan met (een deca/dboll en een deca/primo). Nu wil ik een dezer maanden toch weer aan een kuurtje beginnen. Ik zou graag nog iets groter en droger worden. Wat heb ik;
12*test cypionaat 200mg
6* test enathaat 250mg
6* deca
200* 5mg winstrol tabletten

En ik zat te denk aan de volgende kuur
week 7-9 500mg enathaat
week 6-11 25mg winstrol ed

Daarna nakuren met Nolva, hcg en clomid
Yo bro,

Beetje jammer dat je het al gekocht heb inplaats eerst je schema te plaatsen.die winny's zou ik personelijk spuiten maar goed jouw keuze,en hoe ga je die HCG spuiten en doe hoeveelheden?

suc6!!

*oke schema staat er nu :) *

Laatst bewerkt:
Een test-only kuurtje dus.

Mijn advies is: Zet er iets náást. Zodat het geen plofkop-kuur wordt met veel waterretentie. Je hebt de twee test-soorten uitgezocht die de meeste retentie geven.
En inderdaad, jammer dat je e.e.a. reeds hebt gekocht.

Mocht je in de gelegenheid zijn, dan zou ik je zéker Boldenon aanraden als droge massabouwer. Dat, in combinatie met test, zal je héél prettige resultaten geven.
De laatste weken kun je je Winnytabs erbij zetten om het geheel hard af te maken.

Voorbeeld:
week 1 t/m 10 Boldenon 400mg/week
week 7-9 500mg enathaat
week 9-12 25mg winstrol ed

Succes.

de werking van test enathate encypionate zijn vrijwel identiek, je zou dan beter een paar weken met sus kunnen beginnen en dan overgaan op enanthate, verder raad ik je wel aan de deca er bij te nemen als eiwitspaarder.

En nog een klein advies, nooit een kuur doen met spullen die je toevallig hebt liggen waarvan je weet dat het niet ideaal is. Ik weet dat het een duure hobby is maar een kuur moet je goed doen of niet doen en nie half. Wacht dan nog even en haal er de juiste spullen bij

Beetje vreemd als je een deca/dboll en deca/primo hebt gedaan dat je dan nog twee soorten test over hebt in verschillende hoeveelheden. Als het vier jaar oud is zou ik eerst de houdbaarheid checken en dan bijvoorbeeld deca aanvullen tot 9 weken. Dan heb je een leuke combo en kun je de winstrol in week 10-11 doen. Hou je volgens mij nog genoeg over voor week 1-2 winstrol, want je hebt ook geen frontload. Maar zoals hiervoor ook gezegd, ideaal is het niet.

Terug
Naar boven