MuscleMeat

Test

Vuurblad

Novice
Waardering
0
Hier op advies van Leviathan mn eigen topic ;)

Wat is jullie mening over deze kuur als eerste kuur?

wk 1 t/m 10: 500 mg test enantaat
wk 12 t/m 15: nakuur enz.

evt. proviron toevoegen...

Goed als eerste kuur.

Maar wat zijn je stats en je trainingsverleden?

• Topic Starter Topic Starter
1e kuur!

Ben nu zo'n drie jaar behoorlijk fanatiek bezig. Ben 1.84m lang, 78 kg. en ongeveer 9% bodyfat denk ik. Uit mijn stats kan je al opmaken dat ik gezegend ben :( met een ectomorf lichaam. Is provirion bij voorbaat al te adviseren en dosering? Dosering voor de nakuur met nolvadex ben ik ook niet over uit...

Grt

Idd geen indrukwekkende stats na 3jr training, maar je hebt daarintegen een erg laag BF.

Maarre, is nette kuur. Daar ga je wel op groeien. ;)

he ik zou maar daar verschillen ook veel meningen over
voor nakuur vanaf week 14 alleen nolvadex gebruiken 40/40/30
en vanaf week 6a7 500ie hcg om de 5 dagen zo en zo niet in week 12 beginnen met nakuur want testo e werkt bijna 3 weken na

hcg is alleen nodig als je merkt dat je ballen kleiner worden toch en voor de rest is het gewoon een normale beginnerskuur.

mis de een eiwitspaarder!!!
zet er een deca/eq of primo naast.
dit is enkel androgeen.
gr

bb31 zei:
mis de een eiwitspaarder!!!
zet er een deca/eq of primo naast.
dit is enkel androgeen.
gr

een eiwitspaarder? alles as verhogen in meer of mindere mate de eiwitsynthese, zucht :rolleyes:
test is niet enkel androgeen.
maar ben wel met je eens dat het toevoegen van de door jou genoemde middelen de kuur effectiever maakt ;)

Is de dosering niet hoog?
Ik dacht eigenlijk dat voor een eerste kuur test 250mg pw wel voldoende is.
Is 10 weken ook niet te lang voor een test only kuur? ik dacht dat je lichaam na een week of 6 een soort gewenning gaat krijgen voor de extra test..is niet meer zo effectief zeg maar en zou je na 6 weken deca ofso erbij moeten zetten.
But I could be very wrong :)

als ik jou was zou ik als je voor test only gaat gewoon 500mg pw pakken, anders 250 mg testo en 200mg deca, heb ik ook gedaan mijn eerste kuur.

Hordas zei:
Is de dosering niet hoog?
Ik dacht eigenlijk dat voor een eerste kuur test 250mg pw wel voldoende is.
Is 10 weken ook niet te lang voor een test only kuur? ik dacht dat je lichaam na een week of 6 een soort gewenning gaat krijgen voor de extra test..is niet meer zo effectief zeg maar en zou je na 6 weken deca ofso erbij moeten zetten.
But I could be very wrong :)

als je besluit je eigen productie plat te leggen, moet je 't ook meteen goed doen. 500mg p/w is prima. bij test enath. zou ik voor 8 weken gaan met 2 weken uitloop naar de nakuur.
na 6 weken deca erbij zetten lijkt me geen strak plan, tenzij je voor een 20 weekse kuur gaat ;)
grd

10 weken is OK en IMO beter dan 8. Je moet je lichaam de tijd geven om aan de gewonnen kilo's te wennen en 8 weken is daar mijns inziens te kort voor.

• Topic Starter Topic Starter
Maar ik denk dat Test niet zodanig veel vocht vast zal houden dat toevoeging van proviron noodzakelijk is of wel. En het gebruik van hcg dan?
Iemand?

Mzzl

Vuurblad zei:
Maar ik denk dat Test niet zodanig veel vocht vast zal houden dat toevoeging van proviron noodzakelijk is of wel. En het gebruik van hcg dan?
Iemand?

Mzzl

Proviron heb je niet nodig. Mocht je teveel vocht gaan vasthouden kun je liquidex (arimidex) gebruiken. Dat werkt prima.

0.5mg ED volstaat dan wel.

hcg alleen als je ballen beginnen te krimpen.

Ik zou HCG bij zo'n kuur sowieso niet gebruiken, nog niet nodig..

hilo zei:
als ik jou was zou ik als je voor test only gaat gewoon 500mg pw pakken, anders 250 mg testo en 200mg deca, heb ik ook gedaan mijn eerste kuur.

No offense bro, maar heb jij gekuurd? Ik ben compleet naturel maar wat ik zo op je foto's kan zien heb ik een stuk meer spiermassa als jou..

Dr. Worf zei:
No offense bro, maar heb jij gekuurd? Ik ben compleet naturel maar wat ik zo op je foto's kan zien heb ik een stuk meer spiermassa als jou..
Ik weet niet maar als ik op jou fotos kijk zie ik niet dat jij meer massa hebt maar goed hoe lang ben je dan en wat weeg je?

hilo zei:
Ik weet niet maar als ik op jou fotos kijk zie ik niet dat jij meer massa hebt maar goed hoe lang ben je dan en wat weeg je?

die pics van jou zien er inderdaad niet indrukwekkend uit, en je kan dat en meer goed naturel behalen, dus vuurblad zie jij er hetzelfde uit als hilo; denk er dan nog een over na en sleutel misschien eerst nog wat aan je dieet ;)

voor de rest zou ik inderdaad voor 500mg test voor 10 weken gaan

Terug
Naar boven