Fitness Seller

Testen....

Ik denk dat er hier heus wel een paar zijn die je willen helpen met het vrijwillig testen van je a.s.;

Stuur me maar wat vials dan test ik ze voor je :D

Indien je een jonger broertje of zusje hebt kan het ook prima.

Mocht je broertje na 6 wkn groter zijn dan jijzelf.....REAL
Mocht je zusje na 6 wkn een grotere snor hebben dan jijzelf.....ook REAL

:D

• Topic Starter Topic Starter
Haha ok dan mensen...erg funny :P:D
Zijn er ook nog mensen met serieuze reacties ? :D

Nee

Moet erg duur zijn ook. Of je moet iemand kennen die werkt met de juiste apparatuur. Maar als je een betrouwbare dealer hebt, het net afpluist voor foto's van echt spul, dan kom je al een heel eind.

Bij mij op t werk hebben ze de juiste apparatuur, 2 gaschromatografen, ik werk nl in een lab. Maar directeuren zijn er denk ik niet zo blij mee als de apparatuur voor dubieuze zaken wordt gebruikt.

Hehe wat overuren doen, het normale werk wat sneller doen en daarna je eigen "onderzoekjes" doen :)

idd gewoon op je huisdier uitproberen...
maat van me had een kruising tussen stefferd en am.bulldog, en die is behoorlijk goed gegaan op de dbol en sust.... :D

Leviathan zei:
Bij mij op t werk hebben ze de juiste apparatuur, 2 gaschromatografen, ik werk nl in een lab. Maar directeuren zijn er denk ik niet zo blij mee als de apparatuur voor dubieuze zaken wordt gebruikt.
Ken je de spullen niet mee stelen ken je een leuk handeltje beginnen denk ik.

jweigeman zei:
idd gewoon op je huisdier uitproberen...
maat van me had een kruising tussen stefferd en am.bulldog, en die is behoorlijk goed gegaan op de dbol en sust.... :D

Injecteer je dat dan in die lats van die beesten? Of in de rug? :D

adrbeest zei:
Ken je de spullen niet mee stelen ken je een leuk handeltje beginnen denk ik.

2 kasten van n meter bij n meter + randapparatuur + PC met software??

Geen probleem, stop t wel in mn broekzak :D

TylW zei:
Hehe wat overuren doen, het normale werk wat sneller doen en daarna je eigen "onderzoekjes" doen :)

Kon dat maar....helaas, je mag niet alleen aanwezig zijn op het lab ivm calamiteiten/persoonlijke ongelukken.Dit mag officieel op geen enkel lab.

Niet alleen? Geen probleem, wil gerust eens afkomen... Heb nog genoeg om te testen...

Seppe zei:
Niet alleen? Geen probleem, wil gerust eens afkomen... Heb nog genoeg om te testen...

Kom gezellig met zn allen....3 kisten as mee!
Heb wel de sleutel + alarmcode van het bedrijf, alleen weten ze dan wel dat ik binnen ben geweest. :D

ach je hebt toch wel wat voor je bro's over of niet lev?

:clap: Thats the spirit!

Zeg de plaats en tijd en we zullen er zijn! ;)

Terug
Naar boven