MuscleMeat

testex elmu propotionato testorono

prici

Cool Novice
Waardering
0
Is er misschien iemand die er meer over kan vertellen of er ervaring mee heeft het zijn vier ampullen van geloof ik 25 mg weet ik niet zeker wie o wie kan me meer vertellen hierover ik ga ze namelijk volgende week halen dan ga ik ff weekje op vakantie

Laatst bewerkt:
prici zei:
Is er misschien iemand die er meer over kan vertellen of er ervaring mee heeft het zijn vier ampullen van geloof ik 25 mg weet ik niet zeker wie o wie kan me meer vertellen hierover ik ga ze namelijk volgende week halen dan ga ik ff weekje op vakantie

testex is een mix van cypionaat en propionaat. cypionaat is een lange esther, propionaat is een korte esther. dosering is volgens mij 250mg (ik geloof ook dat je dat bedoelde)

Laatst bewerkt:
Testex van Altana heb je als propionate en als cypionate..de amps die jij beschrijft zijn test. propionate..25 mg amps..2 per dag minimaal zetten dus bro..

Grt DW

• Topic Starter Topic Starter
zijn ze de moeite waard en het risico natuurlijk je moet ze volgens mij een keer in de drie dagen nemen

Je moet ongeveer 50 mg/dag zetten. Meestal zetten ze 100 mg om de dag, op doseringen van 100 mg/ml. Ervaren gebruikers zetten meer.

Dus reken maar uit. Is veel te laag gedoseerd vind ik zelf.

prici zei:
zijn ze de moeite waard en het risico natuurlijk je moet ze volgens mij een keer in de drie dagen nemen

Niet goed opgelet,kerel.
Prop kan je niet 1x in de 3dagen zetten....het kan wel maar dan ben je dom bezig.

25mg ampullen zijn shit en ik zou het dus niet doen als ik jou was.

• Topic Starter Topic Starter
thnaks man heeft er iemand advies welke het wel het best zou uitkomen gelieve een spaans product een goeie

Terug
Naar boven