AndroidHealthClinic

Testex

lady77

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m58
Massa
57kg
Vraagje????

Wat doet testex , liquid tabletten voor vrouwen????
Heb horen zeggen dat je er droger van wordt...
Iemand ervaringen mee??
Ik hoor graag de voor/ na delen ervan, kan er zelf niet veel over vinden
Alvast bedankt

Droger worden wil iedereen, maar het lijkt me niet stap 1 om dan naar testex te grijpen. Ik denk dat de keuze voor vrouwen om zoiets in te zetten pas valide is als je echt alles mogelijk hebt gedaan om je lichaam in een zekere staat te krijgen.

In mijn ervaring is de dosering die je aanhaalt prima om door je plateau te breken met relatief weinig bijwerkingen, waarbij je je altijd moet realiseren dat het verschilt per vrouw. Het kan van onschuldig ( vocht ) naar iets raarder ( genitalien die er op reageren ). Over het algemeen vind ik het persoonlijk geen verkeerde keuze afgezet tegen de andere beschikbare middelen.

disclaimer: het is voor mij alweer even geleden dat ik er mee te maken had, kan zijn dat mijn kijk erop verouderd is.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties...
Het zijn tabletten die je neemt , 3 per dag en hooguit 6 weken lang...
Het gaat mij erom om net dat laatste beetje vet weg te nemen( dus iets droger worden)...
Zit best wel streng met voeding, maar gaat zo moeizaam, en dacht dat dit evt een oplossing kon zijn

Anavar is een betere optie voor vrouwen.

En wat hou anavar precies in???
Is dat ook in tablet vorm???

Ik had idd al gezien dat het tabletten zijn ha...

Waar ik bang voor ben is dat ik zwaarder gaat worden( vrouwending he)...

Kies dan voor fatburners, zijn meer geschikt voor je doel.

Steroiden gebruik je niet om een beetje droger te worden terwijl je je voeding nog niet op orde hebt en net begint met cutten. Leer eerst je eigen lichaam eens kennen.

Plaats eens uw voeding en trainingsschema, zodat ervaren vrouwen hier advies ik kunnen geven.

Wat is uw achtergrond qua training ?

Terug
Naar boven