AndroidHealthClinic

testo e op 750 mg p.w

Rocco

Cool Novice
Waardering
0
Hallo luitjes,

maand geleden had ik mijn schema gepost hier, maar heb een beetje wijzigingen ingebracht.

Ik ben van plan een kuurtje van 6 wkn testo e + deca nandrolone te doen. testo ga ik 750mg pw en deca tussen 800/1000mg pw. Dit is mijn 3e kuurtje. Is dit echt veel??? (zoals ik het hier lees) of kan het wel bij de 3e kuurtje.

Alvast bedankt

Groetjes

Rocco

Deca 800/1000mg /w + test. 750mg /w voor een 3e kuurtje vind ik zelf erg veel.

To say the least.

Rocco zei:
Hallo luitjes,

maand geleden had ik mijn schema gepost hier, maar heb een beetje wijzigingen ingebracht.

Ik ben van plan een kuurtje van 6 wkn testo e + deca nandrolone te doen. testo ga ik 750mg pw en deca tussen 800/1000mg pw. Dit is mijn 3e kuurtje. Is dit echt veel??? (zoals ik het hier lees) of kan het wel bij de 3e kuurtje.

Alvast bedankt

Groetjes

Rocco

Nou ik vind het veel teveel, ik weet ook niet wat je vorige kuren zijn geweest, als je die eens post zou makkelijk zijn. Je pak twee lange esthers die pas na drie weken effectief gaan werken en drie weken later stop je ermee.

Ik vind het ook wel schijteveel,post anders je vorige kuren eens dan kunnen de mensen het beter inschatten

whoops,is al gezegd dus

• Topic Starter Topic Starter
Hey Boyz,

1e primobolan+sustanon 6wkn
2e anapolon tab.50 mg p/d van abdi ibrahim. 6wkn

tnx

Navy zei:

Eens met jou eerste advies, in zulke threads ben ik altijd te laat :cool:

Lijkt me sterk dat ie 750 sustanon nam plus nog es primo in zn 1e kuur.

Wat ik zou willen weten, hoe lang zijn die kuren geleden?

Ik weet niet wat voor stats Rocco heeft maar 800/1000 400/500 vind ik nog aardig wat of ligt het nou aan mijn gevoel ipv rationaliteit.

Kan hij niet beter een langere kuur te doen eventueel met prop kickstart ???

Laatst bewerkt:
Flinke doseringen. Ben ook benieuwd hoe je 1e en 2de kuur eruit zagen. En je stats.

Hallo,

1e kuurtje maart 2004 : wk 1t/m6 200mg primo
wk 1t/m6 500 mg susto

2e kuurtje sept. 2004 : wk 1t/m6 50 mg anapolon elke dag.

Allebei zonder nakuur!!!

Stats : 1.72
68kg (was 60) doel 80 kg
24 jr
vetp. ???

Rocco zei:
Hallo,

wk 1t/m6 500 mg susto

Allebei zonder nakuur!!!

68kg (was 60) doel 80 kg
24 jr
vetp. ???

kerel, dan moet jij echt niet aan die hoeveelheden gaan denken! zeker met zo'n gewicht! uitgaande dat je training en voeding op orde is, zou ik 250 test enanth en 200 mg deca pakken en een kickstart met 25 mg dbol en eindigen MET EEN GOEDE NAKUUR (en eventueel een korte esther zodat je direct je nakuur kan starten)

train je er ook bij?

waarom maar 6 weken met langwerkende esters, doe 12 weken met de helft van de dosering.

Rocco zei:
Hallo,

wk 1t/m6 500 mg susto

Allebei zonder nakuur!!!

68kg (was 60) doel 80 kg
24 jr
vetp. ???

Dus je hebt met al je jaren (hoeveel dat ook moge zijn) trainen en 2 kuurtjes 8kg gewonnen?

Ok hoe vinden jullie m zo dan??

wk 1t/m8 500 mg testo e
wk 1t/m8 400mg deca
wk 3t/m5 proviron
wk 7t/m9 200 mg primo of susto?? ( omdat ik deze thuis heb liggen)

Nakuur wk 11 150 mg clomid
wk 12 100 mg clomid
wk 13 50 mg clomid

Groetjes

MrJ zei:
Dus je hebt met al je jaren (hoeveel dat ook moge zijn) trainen en 2 kuurtjes 8kg gewonnen?

Ja dit omdat mijn voeding niet in orde was denk ik. had geen geduld meer om te gaan kuren. (zoals nu weer) :(

En geen nakuur

Laatst bewerkt:
zou je dan niet eerst je voeding op orde gaan krijgen en DAN pas gaan kuren?
je kan veel meer gains halen uit een strak eetschema, dan een bagger eetpatroon maar jezelf volspuiten(IMHO)

Dude, doe je lichaam een groot plezier en ga eerst een goed trainings- en voedingsschemaopstellen en ga daarmee de komende 1,5 tot 2 jaar eens lekker mee aan de slag.

Zonder die bovenstaande punten zul je zelf met 1000mg Deca bar weinig vooruitgang boeken.

Rocco zei:
Ok hoe vinden jullie m zo dan??

wk 1t/m8 500 mg testo e
wk 1t/m8 400mg deca
wk 3t/m5 proviron
wk 7t/m9 200 mg primo of susto?? ( omdat ik deze thuis heb liggen)

Nakuur wk 11 150 mg clomid
wk 12 100 mg clomid
wk 13 50 mg clomid

Groetjes

Bro je moet niet ergens mee gaan kuren omdat je het toevallig thuis hebt liggen.
Stel eerst je definitieve kuurschema op en ga dan pas je spullen in huis halen.

En zoals Mrj al zegt zorg eerst eens dat je voeding en je training tip top in orde is en dan zal je zien hoe snel je gaat.
Niets is zo anabool als voeding vriend;)

Ik sluit me bij Mr J en de rest aan. Ga eens serieus aan de slag met je voeding en neus eens een jaartje rond op dit board.
De dosis die jij voorstelde zijn voor de doorgewinterde BB'ers op dit board. Succes

Terug
Naar boven