AndroidHealthClinic

testo+winstrol

pampam

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Een maat van me gaat met een 2e kuur beginnen. Zn eerste was niet echt super iets met nep primo tabs en winstrol.
Nu wil hij testo enant gaan gebruiken met winstrol.
hij weegt zo'n 110kilo maar daar is wel zeker minimaal 20% vet van.
Ik weet het laat em eerst even wat meer trainen en cardio doen, maar dat krijg ik niet in zn kop gepraat.
Nu vraagt hij mij naar de hoeveelheden, maar ik heb geen idee wat ik hem moet adviseren. Hij is al wat zwaarder en weet niet of dit verder meetelt bij de hoeveelheden die je neemt

• Topic Starter Topic Starter
ik zit eigenlijk te denken om hem 250mg testo en 200mg deca te nemen ipv de stromba. ik weet dat deca niet het beste is maar om mee te beginnen haal je er goeie gains mee en als ie nou even goed nakuurt houd hij nog wat over ook

Stromba/winstrol voor iemand met een BF% van 20% is niet echt slim. Dat moet bij de <10% zitten om enig effect te kunnen zien.

Wil de kerel afvallen dat is 400-500mg EQ per week meer dan genoeg om massa te behouden en langzaam af te vallen. Dan zou ik richting 8-10 weken gaan om geleidelijk in BF te dalen.

Wil de beste massa pakken dan is Test king voor beginners, eventueeel in stack met iets anders. Nu moet het advies door ontbrekende achtergrondinfo vaag blijven.

Navy zei:
Als hij zijn BF omlaag wilt hebben maar wel zijn spiermassa wil behouden, dan zou je kunnen denken een kort 6 wkn kuurtje met test.prop trenbolone en stromba.
Echter is dan wel een goede cardioschema en voedingsschemavan groot belang.
Maar dat zou een zware kuur worden voor een beginner. denk dat het op alleen test.prop (voor behoud van de spiermassa) ook wel zal lukken, maarja zoals ik al zij,
het hangt merendeels af van een goed dieet. en cardio.

greetz

Navy zei:
Je hebt gelijk dat je het effect van winstrol niet zal zien op 20% bf. Het effect zal je niet zien, maar zal er zeker zijn onder dat laagje vet. Ook al is je BF hoog, kan je toch lekker wat droge massa pakken.
Persoonlijk zou ik dan zeker niet voor boldenone kiezen, want deze aromatiseert ook, wellicht nietzo erg als de andere wel bekende AAS.
Denk dat je beter in de richting van Winstrol en Primo kan gaan.
Boldenone zou wel een optie kunnen zijn, maar dan wel in combi met proviron of femara.

greetz

Of boldenone, winny en proviron.

• Topic Starter Topic Starter
clen is zeker geen optie dit heeft hij al gebruikt en vond de side effects niet echt lekker :D en dan nog is clen beter voor iemand die al laag in zn BF zit

Terug
Naar boven