- Waardering
- 270
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had verwacht dat jij wel wist in welke sectie dit moest...![]()

. deze test prop heb ik mijn eerste kuur mee geeindigd was toen in thailand. Heerlijk spul.. Totaal pijnloos en slaat in als een bom. Ik ga begin maart weer daarheen mocht ik weer gaan kuren word het 1000% zeker testolic. Denk dat het heel moeilijk wordt om van dit goedje af te blijven.
1 zo'n doosje kost daar 500 baht (12 euro) God damn i miss it

12 euro?
**** haha das goddomme lekker zeg!
Tis maar 100mg per ampul, maar dat geeft niet![]()

Imo is dat juist een voordeel (niet kwa geld natuurlijk) omdat het denk ik juist daardoor pijnloos is omdat er maar 50mg per ml inzit en normaal is het 100mg. Volgens mij is het als ik me niet vergis ook HG of iets in die trend. Heb ik me laten vertellen iig.
Spul ruikt en proeft ook erg apart![]()
Ik gooide het over mn rijst met kip heen voor de goeie vetten![]()
ga over week of 2 weer,voor 2 dagen en mrt ook weer,denk dan langer ongeveer 1,5 werkweek.....als je lief bent stuur ik boxie op naar je hehehehehehe
Imo is dat juist een voordeel (niet kwa geld natuurlijk) omdat het denk ik juist daardoor pijnloos is omdat er maar 50mg per ml inzit en normaal is het 100mg. Volgens mij is het als ik me niet vergis ook HG of iets in die trend. Heb ik me laten vertellen iig.
Spul ruikt en proeft ook erg apart![]()

Kl**tzakken die het namaken!!moeilijk om te zeggen of het echt is,, denk van wel,, Ik twijfelde heel ff een beetje door de kleur van geel bandje in de nek...,
Zie website:
[Link niet meer beschikbaar]
Als bovenstaand niet lukt:
http://www.fakesteroids.republika.pl/galery/testolic/index.html
Vergelijk ff de datum op vials en bijsluiter in doosje...post anders ff pic ervan
en dan ff vertalen via google translator,, het is pools,, moeilijk te onderscheiden,.. vertrouw je je supplier,, dan spuiten die handel, is meeste standaard vuist regel voor HG tegenwoordigKl**tzakken die het namaken!!