AndroidHealthClinic

Testolic

Animallegs

Reborn
Elite Member
15 jaar lid
50 media-items 10 media-items
Waardering
270
Lengte
1m74
Massa
103kg
Vetpercentage
20%
Ik weet nagenoeg zeker dat hij echt is, dus vandaar dat ik hem hier post.
Ben alleen benieuwd of mensen dit eerder hebben gezien of hebben gebruikt?

DSC_2050.jpg - 26152

DSC_2051.jpg - 26153

Had verwacht dat jij wel wist in welke sectie dit moest... ;)

Hahaha toch is dat de sectie waar dit soort vragen voor zijn kerel.

en nagenoeg zeker dat hij echt is, is niet helemaal. nagenoeg gedoet is ook net niet.

Thaise prop,heb ze 2 weken geleden daar ook in mijn handen gehad.
Zat nog te twijvelen wat mee te nemen. Voelt altijd daar als je door die appoos rondloopt als of ik vroeger in de Jamin rond wandelde hehehehe. Ben maar voor medicinale olie gegaan....k*t TRT

• Topic Starter Topic Starter
Dan mag hij wel verplaatst worden ;)
En ik zat een docu over Pakistan te kijken vandaag, gingen ze ook een apotheek in.
Zat me al voor te stellen hoe ik daar zou lopen.
Denk als een wijf met 100.000 in de P.C. Hooftstraat, of zoals ze reageren in die Zalando reclames :D

deze test prop heb ik mijn eerste kuur mee geeindigd was toen in thailand. Heerlijk spul.. Totaal pijnloos en slaat in als een bom. Ik ga begin maart weer daarheen mocht ik weer gaan kuren word het 1000% zeker testolic. Denk dat het heel moeilijk wordt om van dit goedje af te blijven :D.

1 zo'n doosje kost daar 500 baht (12 euro) God damn i miss it

deze test prop heb ik mijn eerste kuur mee geeindigd was toen in thailand. Heerlijk spul.. Totaal pijnloos en slaat in als een bom. Ik ga begin maart weer daarheen mocht ik weer gaan kuren word het 1000% zeker testolic. Denk dat het heel moeilijk wordt om van dit goedje af te blijven :D.

1 zo'n doosje kost daar 500 baht (12 euro) God damn i miss it

12 euro?
**** haha das goddomme lekker zeg!
Tis maar 100mg per ampul, maar dat geeft niet ;)

12 euro?
**** haha das goddomme lekker zeg!
Tis maar 100mg per ampul, maar dat geeft niet ;)

Imo is dat juist een voordeel (niet kwa geld natuurlijk) omdat het denk ik juist daardoor pijnloos is omdat er maar 50mg per ml inzit en normaal is het 100mg. Volgens mij is het als ik me niet vergis ook HG of iets in die trend. Heb ik me laten vertellen iig.

Spul ruikt en proeft ook erg apart :)

Imo is dat juist een voordeel (niet kwa geld natuurlijk) omdat het denk ik juist daardoor pijnloos is omdat er maar 50mg per ml inzit en normaal is het 100mg. Volgens mij is het als ik me niet vergis ook HG of iets in die trend. Heb ik me laten vertellen iig.

Proeft? Hahaha, verwarde je het met ghb hehe

Ik gooide het over mn rijst met kip heen voor de goeie vetten ;)

ga over week of 2 weer,voor 2 dagen en mrt ook weer,denk dan langer ongeveer 1,5 werkweek.....als je lief bent stuur ik boxie op naar je hehehehehehe

ga over week of 2 weer,voor 2 dagen en mrt ook weer,denk dan langer ongeveer 1,5 werkweek.....als je lief bent stuur ik boxie op naar je hehehehehehe

Haha, als ik daarvoor moet slikken, weet ik bij voorbaat al dat ik een doosje krijg!

Vond ze wel lekker. :D

moeilijk om te zeggen of het echt is,, denk van wel,, Ik twijfelde heel ff een beetje door de kleur van geel bandje in de nek...,

Zie website:
[Link niet meer beschikbaar]

Als bovenstaand niet lukt:

http://www.fakesteroids.republika.pl/galery/testolic/index.html

Vergelijk ff de datum op vials en bijsluiter in doosje...post anders ff pic ervan

en dan ff vertalen via google translator,, het is pools,, moeilijk te onderscheiden,.. vertrouw je je supplier,, dan spuiten die handel, is meeste standaard vuist regel voor HG tegenwoordig:) Kl**tzakken die het namaken!!

moeilijk om te zeggen of het echt is,, denk van wel,, Ik twijfelde heel ff een beetje door de kleur van geel bandje in de nek...,

Zie website:
[Link niet meer beschikbaar]

Als bovenstaand niet lukt:

http://www.fakesteroids.republika.pl/galery/testolic/index.html

Vergelijk ff de datum op vials en bijsluiter in doosje...post anders ff pic ervan

en dan ff vertalen via google translator,, het is pools,, moeilijk te onderscheiden,.. vertrouw je je supplier,, dan spuiten die handel, is meeste standaard vuist regel voor HG tegenwoordig:) Kl**tzakken die het namaken!!

hij zegt: ik weet dat het echt is maar ben op zoek naar gebruikers ervaringen.... :rolleyes:

Terug
Naar boven