Fitness Seller

Testos en Deca

Vlados

Novice
Waardering
0
Heeft iemand misschien al enige ervaring met het het gebruik van testos en deca als combinatie???

Ben namelijk van plan om 6 weken te kuren met testos en deca.

Hoor het graag allemaal!!!!

testo&deca

Ik heb al meerdere keren een testo,deca kuur gebruikt. En wat mij betreft is het een goeie kuur ben goed droog gebleven en heb toch heel wat kilo'tjes meegepakt dus. Het ligt er wel een beetje aan wat voor testo je wil gebruiken om mee te gaan stacken maar ik adviseer als je dit kuurtje maar 6 weken wilt gaan doen dat je er gelijk hard in moet gaan. Ik zelf ben meer een fan van 8 a 10 weken kuurtjes om dat het ene lichaam toch sneller reageert dan het andere in ieder geval veel sucses. ;)

goede stack maar te weinig weken,als je spullen goed beginnen in te kicken stop je

dit is wel goed opzich

1/10 500mg test
1/10 300/400mg deca

als het je eerste kuurjte is kan je wel rond de 8 a 10kg aankomen
tenmiste als je er goed bij eet en traint en slaapt!

Amigo,
Test en Deca... tja, het is zekker een maasabouwer, maar ook zeker een vochtvasthouder!!! dus wees niet getreurd als je na de kuur weer zo'n 4 kilo aan vocht moet inleveren...
In ieder geval zeker aan de proviron gaan, en zeker nolva bij de hand houden voor het geval dat...je tepeltjes gevoelig beginnen te worden..
Tevens, een goede nakuur samenstellen!!!!
Een lever / prostaat beschermer kan geen kwaad... denk ik zelf..
Mijn eigen ervaring met test (in dit geval sustanon) en deca was minder prettig, de combinatie werkte zo goed (ook op mijn prostaat) zodat ik zelfs bleod begon te pissen.. letterlijk puur bloed, wat er na de plas uit kwam..
Zodoende raad ik je aan niet meteen met een te hoge dosis te gaan beginnen..
wat kan je doen...
inderdaad wat NAVY zegt, neem wat minder... en neem het wat langer...
8 a 10 weken is geen gekkigheid.. althans, 6 weken is naar mijn mening te kort... want zit je net op je top... en daar wil je neem ik aan toch iets langer gebruik van maken...

zorg alvast dat je je nakuur e.d. (ook dus HCG!) in huis hebt

en... eet als een paard... slaap als doorn roosje...

ciao

Navy zei:
Toch heb ik ook genoeg gasten flink zien groeien op 200mg deca en 250mg test.

greetz
idd ik zou ook zo licht mogenlijk pakken anders pest je je eigen bij een volgende kuur bro en maak ook een goede nakuur!!

6 weken? Lol dan begint het pas goed te werken. Eerder 12 weken.

• Topic Starter Topic Starter
Testos & Deca

In dit geval gaat het eigenlijk om sustanon en deca, maar ja jullie weten wel waaruit sustanon (testos) bestaat.

Het is mijn tweede kuur en vandaar dat ik aan die 6 weken dacht. Wil het niet gelijk al te zwaar maken, voordat ik strax nog zwaarder moet gaan om enig resultaat te boeken.

Eerste kuur was trouwens zeer licht met alleen testos tabletjes (25mg) 5 weken lang. Resultaat was 5kg erbij.

In ieder geval bedankt voor jullie reacties en hoop zo nog meer te leren..
Ik zal jullie suggesties zeker overwegen.

Bro even voor de duidelijkheid, 12 weken heeft niets met "gelijk al te zwaar maken" te maken....

Het is kwestie dat de esters die sustanon en deca bevatten langwerkend zijn en dus pas na 4 weken goed werken. Dat betekend dat je kuur eigenlijk te kort is om er volledig profeit van te hebben. 8-10 weken is een minimum voor langwerkende injectables. Als je lichter wil kuren verminder je de dosis, niet de duur.

Navy zei:
Toch heb ik ook genoeg gasten flink zien groeien op 200mg deca en 250mg test.

greetz
De stack die Navy hier voorstelt kan zeker werken aangezien je over een totaal van 450 mg AAS/wk spreekt, wat voldoende kan zijn als eerste /tweede kuur.

Dus
1-10 deca 200mg /w
1-10 sustanon 250mg /w

Maar ik vind die van Barman wel beter voor tweede kuur!

Big T zei:
Bro even voor de duidelijkheid, 12 weken heeft niets met "gelijk al te zwaar maken" te maken....

Het is kwestie dat de esters die sustanon en deca bevatten langwerkend zijn en dus pas na 4 weken goed werken. Dat betekend dat je kuur eigenlijk te kort is om er volledig profeit van te hebben. 8-10 weken is een minimum voor langwerkende injectables. Als je lichter wil kuren verminder je de dosis, niet de duur.

Dus met kortwerkende esters ku je wel eenkuurtje van 6 weken nemen?

Geef us een voorbeeldje van een kuurtje met een kortwerkend ester.....aub.

Laatst bewerkt:
Navy zei:
Winstrol Depot...Trenbolone..Masteron..Dianabol..Stromba..ik vindt toch wel dat je dat moet weten hoorr..

greetz

de meeste wist ik ook wel ;)

Maar ik vroeg me meer af HOE zo'n schematje er dan uit zou zien.

Navy zei:
Owww.

tja.

week 1-6 150mg test.prop
week 1-6 75mg ten eod

week 1-6 150mg test.prop
week 1-6 75mg tren eod
week 3-6 50mg winstrol depot eod

week 1-6 test.prop
week 1-4 40mg dbol
week 5-8 50mg winstrol depot

week 1-8 test enantaat
week 1-4 40mg dbol
week 5-8 75mg masteron eod of winstrol.

Maar weet je wat het is..meestal worden de kortwerkende AS gebruikt voor 4-6 weken in een kuur van 12 weken.

Je neemt bijv. als basis boldenone 12 weken..en je neemt er dan voor 6 weken winstrol bij.
Of je neemt als basis testo.enantaat voor 8 weken..en neem daarbij 4 weken dianabol aan het begin en 4 weken winstrol aan het eind.

Je kunt natuurlijk ook 8 weken tren kuren.
Als je wilt kun je alles 8 weken kuren.
Je ziet gewoon vaak dat test. boldenone. en deca gebruikt worden als de basis van de kuur.
Dbol wordt dus vaak in het begin weken van de kuur toegepast als kickstart,
als men met langzaam werkende esters werkt

Masteron en winstrol worden natuurlijk vaak gebruikt aan het eind van een kuur..om wat vocht af te drijven en dus wat harder uit je kuur te komen.

greetz

mooi, bedankt.

Dat wat je zegt over 12 weken kuur met lange esters en dan de eerst paar weken (week 1-4 bijv) een korte ester gebruiken totdat de lange ester begintt aan te slaan, had ik gelezen ja.

Altijd mooi om een paar standaard schematjes te hebben, thanks.

Big T zei:
De stack die Navy hier voorstelt kan zeker werken aangezien je over een totaal van 450 mg AAS/wk spreekt, wat voldoende kan zijn als eerste /tweede kuur.

Dus
1-10 deca 200mg /w
1-10 sustanon 250mg /w

Maar ik vind die van Barman wel beter voor tweede kuur!

Dit is op zich geen slechte kuur ik zou aleen een kleine aanpassing maken

1-10 200 mg deca
1-4 250mg sustanon (snelle oppak vanwege propionate)
5-10 250 mg enanthate

Mee eens Chemical

Terug
Naar boven