Fitness Seller

Testoviron Depot Bayer

Bezoekers in dit topic

ENERGY

Dutch Bodybuilder
20 jaar lid
Lid geworden
1 nov 2002
Berichten
448
Waardering
64
Bayer Testoviron Depot Germany voor Thaise markt, real of fake?

image.jpg


image.jpg


image.jpg
 
Lijkt het nou zo, of hebben die groene strepen op elke ampul een andere hoogte
 
ik heb precies het zelfde lot nummer en alles, het is erg dun en ruik vry sterk als je de ampul opent geen idee of het echt of nep is ben erg benieuwt of iemand het weet
 
De Thaise die ik ooit heb gezien was volledig in het Thais geen Engels . Volgens mij zijn ze tegenwoordig ook per 1 of 3 amp verpakt en zijn ze bruin niet wit . Bayer word veel nagemaakt .
 
Landcode komt overeen, maar het is zeer ongebruikelijk dat een in Thailand gemaakt product alleen Engels bevat(als het überhaupt al Engels bevat) en geen Thais.
Zeer ongebruikelijk zelfs.
 
na onderzoek fake . Al is het Thaise uitvoering vanuit Nederland hoort de bijsluiter volledig thais te zijn niet Engels . Alles wat in Thailand verkocht word is met Thaise bijsluiter .
 
Geen onzin alle export producten voor een land zijn in de taal geschreven voor dat land. In Thailand spreken niet veel mensen Engels . Ook heb ik een jongen in Thailand na gevraagd die bevestigd dit. Sandoz wat naar Nederland gaat is met Nederlandse beschrijving . Pfeizer wat naar Italië gaat heeft Italiaanse beschrijving . Dus geen onzin is ook totaal niet logisch on een product voor Thailand in het Engels te maken als de verpakking wel Thais is .
 
Geen onzin alle export producten voor een land zijn in de taal geschreven voor dat land. In Thailand spreken niet veel mensen Engels . Ook heb ik een jongen in Thailand na gevraagd die bevestigd dit. Sandoz wat naar Nederland gaat is met Nederlandse beschrijving . Pfeizer wat naar Italië gaat heeft Italiaanse beschrijving . Dus geen onzin is ook totaal niet logisch on een product voor Thailand in het Engels te maken als de verpakking wel Thais is .

100% onzin.Ben zelf vaak genoeg in Thailand geweest.En vaak Testoviron gehaald daar.Bayer Testoviron beschrijving is in engels.Deze is van Thaise apo 100%
Op meerdere reacties reageer ik niet meer.
 
Volgens mij ben je gewoon je product aan het beschermen

Ja idd, ik heb er gewoond, en ik zeg je ik heb daar veel medicijnen in mijn handen gehad en nog nooit, nee niet een keer stond er maar een letter Engels op.
Ik weet zeker dat dit fake is en niet uit een Thaise apotheek komt.
 
Iemand die een mailtje naar Bayer doet?
 
100% onzin.Ben zelf vaak genoeg in Thailand geweest.En vaak Testoviron gehaald daar.Bayer Testoviron beschrijving is in engels.Deze is van Thaise apo 100%
Op meerdere reacties reageer ik niet meer.
The rag shag pharmacy next to the Thai whore house would never sell fake meds!!!!! :rolleyes:
 
Back
Naar boven