AndroidHealthClinic

testoviron

muscle rico

Dutch Bodybuilder
Waardering
24
Lengte
1m75
Massa
96kg
Vetpercentage
10%
hey allemaal!

heb effe wat originele gear gehaald en van de pakistaanse ben ik 99% zeker dat ze echt zijn.
van de turkse (istanbul) wit met goude doosjes kan ik niks maar dan ook niks vinden op het hele internet alleen grieks!
wie o wie weet hier wat meer over??

SP_A0704.jpg

SP_A0705.jpg

SP_A0706.jpg

SP_A0707.jpg

De foto's zijn niet helemaal scherp om ze goed te beoordelen.
Wel weet ik dat in Turkije veel neppe zooi in omloop is, zeker in de apotheken in de toerist gebieden.
In Turkijke haal ik echt nooit wat, teveel fake.

hallo,
ik weet wel dat sustanon in die verpakkingen wel nep zijn.
3naast elkaar . ik hoop voor jou dat deze wel ok is

mvg

• Topic Starter Topic Starter
nou volgens mij bestaat dit product helemaal niet alleen maar primo van schering uit turkije!
er is niks te vinden over turkse testoviron ???
zal ik ze maar terugbrengen:mad:

volgens mij weet hier ook niemant het:( jammer

jawel, ik weet wel iets over deze testo's. Deze testo's zijn door schering gemaakt voor de export en weet bijna zeker dat ze ok zijn. de normale van schering, die voor nederland worden gemaakt zijn inderdaad niet in verpakkingen van drie dus dat maakt je in de war. toch ben ik benieuwd naar meer meningen

jawel, ik weet wel iets over deze testo's. Deze testo's zijn door schering gemaakt voor de export en weet bijna zeker dat ze ok zijn. de normale van schering, die voor nederland worden gemaakt zijn inderdaad niet in verpakkingen van drie dus dat maakt je in de war. toch ben ik benieuwd naar meer meningen

Dergelijk verhaal ging ook een keer de ronde over Pharmak testos 100mg ;)

de doosjes zien er perfect uit en ze zeggen ook op bodypage dat ze der heel veel geld in hebben gestoken om ze perfect na te maken!! dus alleen een echte kenner die ook de echte heb liggen kan het zien dat is de pest ervan!! ik heb het dan over (primo schering turkey)! maar over (testoviron schering turkey) is niks te vinden,geen plaatje of niks dat geeft mij het idee dat schering turkey helemaal geen testoviron maakt! alles wat ik ook intik over testoviron turkey komt er alleen maar primo shering tevoorschijn en die zijn 80% allemaal nep! dus ik hoop dat iemant iets kan vinden over testoviron turkey???

SP_A0711.jpg

idd crap,uitspraken van zijn voor de export,is bull.
Denk dat Myjector wel weet of het idd export product is.Maar vrees het ergste.

Ik zou ze iig met geen stok aanraken.

dat idee heb ik dus ook:mad:

heb ze in geen enkele apotheek gezien afgelopen 2 jaar en met sust en primo werd ik doodgegooid in turkye. die primos van schering waren waarschijnlijk nep evenals proviron schering die ik daar had gekocht, sust is wel vaak echt uit turkse apotheek.

nou het is mij duidelijk HIJ KRIJGT ZE TERUG:cool:
niemant kent deze of heeft ze eerder gezien! vind het wel vreemd dat ze dan iets faken wat helemaal niet bekend is of bestaat??? ze hebben het wel knap gemaakt want op het eerste gezicht trap je der in! de fout is dat het niet op internet te vinden is waardoor je het niet meer vertrouwd.stom van ze:D

jullie raden nooit wat ik net zie!!! kan je ook zien op de laatste foto!! er staat op het doosje (TESTOSTERONE ENANTAT) maar dat moet natuurlijk zijn (ENANTHATE) schrijffoutje van die f*ck**s ahha:p

Terug
Naar boven