Fitness Seller

tetralysal met test e kuur

homen

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
80kg
Vetpercentage
7%
Ik begin binnenkort een test e kuur 10 weken 500mg e/w, ik ben namelijk tastbaar voor acne. kan tetralysal (antibiotica in lichte vorm voor acne) gebruikt worden tijdens de kuur van 10 weken?

grtz.

Laatst bewerkt:
Props voor je zinsbouw!
Wat bedoel je nu, dat je nu al tetralysal gebruikt en een kuur wilt zetten?

:roflol:

Ik heb de orignele zin geloof ik gemist, gezien de aanpassing. Maar ik vind deze ook nog goud.

• Topic Starter Topic Starter
liefst enkel deftige antwoorden! ik heb tetralysal gebruikt. de acne was zo goed als weg, maar ik ben bang dat deze in zeer erge mate terug zal komen door de kuur. Kan ik het gebruiken zonder dat het effecten zal hebben op de kuur?

Als je bang bent voor acné kun je best wegblijven van AAS.

/closed

• Topic Starter Topic Starter
in geval voor, ik weet ook niet hoe ik eruit kom, voor het zelfde geld heb ik geen last. mijn vraag was of het een negatieve kant had t.o.v de testkuur.

in geval voor, ik weet ook niet hoe ik eruit kom, voor het zelfde geld heb ik geen last. mijn vraag was of het een negatieve kant had t.o.v de testkuur.

Okay nu ben je me weer kwijt :roflol:

Iemand? Google Translate snapt er ook niks van :dunno:

Kan perfect , enkel opletten met andere orals ... Roa is oa. Behoorlijk leverbelastend , jou product ken ik persoonlijk niet

Een NL dokter schrijft niet snel antibiotica voor acne voor. Dan is het best ernstig. Dat had ik vroeger ook. Ben pas gaan kuren toen puistenleeftijd voorbij was maar zelfs toen kreeg ik het weer terug. Vooral in de nakuur. Niet ernstig maar als je door pubertijd zo onder zit zou ik twijfelen of ik wel zou willen kuren. Ik ben vrij huiverig voor antibiotica, ik wil zo min mogelijk gewenning eraan zodat als ik het echt nodig heb mijn lichaam goed reageert, ook op lage dosis. Andere mensen zijn meer laconiek met AB.

Hij typt inderdaad als een Belg (sorry voor de belgen onder ons ;))

Maar inderdaad, kan makkelijk.

Terug
Naar boven