dandyman
Huge Freak
- Waardering
- 1
vandaag gezien bij de voorpremiere
wel aardig filmpje maar de echte aanrader om m op t witte doek te zien staat hieronder:
[Abeelding niet meer beschikbaar]
ik doel uiteraard op die kerel links
nee, ff zonder gein, aardige film maar zeker geen hoogstaand werk, maar jessica Biel (hoef niet aan te geven wie dat is denk ik, heeeerlijk)
en de camera lover her 2.
was wel blij dat t een vrijkaartje was want zoals ik al zei, echt een toppertje is t zeker niet. vond Wrong Turn beter en ook die was niets nieuws onder de zon maar je weet wat je van te voren kan verwachten en desalniettemin zat ik aardig in spanning en Leatherface, man, wat een beer zeg. goed gecast
[Abeelding niet meer beschikbaar][Abeelding niet meer beschikbaar]
heb alleen t origineel nooit gezien dus kan m niet vergelijken
wel aardig filmpje maar de echte aanrader om m op t witte doek te zien staat hieronder:
[Abeelding niet meer beschikbaar]
ik doel uiteraard op die kerel links

nee, ff zonder gein, aardige film maar zeker geen hoogstaand werk, maar jessica Biel (hoef niet aan te geven wie dat is denk ik, heeeerlijk)
en de camera lover her 2.was wel blij dat t een vrijkaartje was want zoals ik al zei, echt een toppertje is t zeker niet. vond Wrong Turn beter en ook die was niets nieuws onder de zon maar je weet wat je van te voren kan verwachten en desalniettemin zat ik aardig in spanning en Leatherface, man, wat een beer zeg. goed gecast
[Abeelding niet meer beschikbaar][Abeelding niet meer beschikbaar]
heb alleen t origineel nooit gezien dus kan m niet vergelijken

! Waarom moet hier zo nodig ook weer een remake van komen.