Fitness Seller

Thailand & AAS

James21

Novice
Waardering
0
Hey krachtpatsers,

ik vertrek binnenkort voor een tijdje naar thailand toe en vraag me af hoe t zit met de aas daar! Welke spulletjes zijn verkrijgbaar in de apotheken, zijn deze betrouwbaar, is het lekker goedkoop en kan ik eventuele aankopen het beste opsturen naar nederland of gewoon meenemen in t vliegtuig van daar naar hier???

Peace James

ik zou een postbus nemen in nl of bv in antwerpen belgie en het laten opsturen naar je bus of opsturen naar jezelf als de douane de inhoud controleert kan je het alsnog afstaan.

De regels zijn daar niet zo streng en je kan het daar dan ook relatief makkelijk kopen.

Betrouwbaar adres is "Chula Community Pharmacy". Bij het MBK shopping center (BTS skytrain station National stadium). Het MBK ligt op een kruising maar als je voor de voorkant staat (skytrainstation ligt aan de zijkant) dan steek je de straat over en de pharmacy is dan het grote witte gebouw met twee groten trappen naar de deur. Dit is het best vergelijkbaar met de apotheek bij ons in NL, alleen groter.

Als ze het daar niet hebben raad ik je aan naar "Jaroen's Drugstore" te gaan op Sukhumvit. Dat is net iets voor Soi 4 (=straat 4. Let op, even nummer aan de ene kant van de straat, oneven aan de andere kant) net na het benzinestation. Soi 4 zal je ongetwijfeld vaak zien (Nanaplaza, grootste opeenscharing van go-go bars op de Sukhumvit) en het is daar ongeveer 50 meter vanaf. Dit is echter een geheel ander soort winkel waar je aan de verkoper gewoon een papiertje laat zien met de productnaam en dan gaat hij even naar achteren om het te halen. De gewone spullen (hoestdrank, drank, pijnstillers, etc.) staan in de winkel.

Goedkoop is het zeker! Veel goedkoper zal je het nergens vinden! Vooral de producten ie lokaal (Azie) geproduceerd worden zijn goedkoop, import e.d. is natuurlijk duurder.

ik wou eigenlijk zeggen: GEBRUIK DE ZOEKFUNCTIE!!

maar dit is goede info van Eric468

sticky :rocknana:

James21 zei:
Hey krachtpatsers,

ik vertrek binnenkort voor een tijdje naar thailand toe en vraag me af hoe t zit met de aas daar! Welke spulletjes zijn verkrijgbaar in de apotheken, zijn deze betrouwbaar, is het lekker goedkoop en kan ik eventuele aankopen het beste opsturen naar nederland of gewoon meenemen in t vliegtuig van daar naar hier???

Peace James

Je hebt er as, zoals oa dbol. er zijn veel fakes dus ze zijn niet betrouwbaar. het is lekker goedkoop. zowel opsturen en meenemen in het vliegtuig heeft zijn risico's.

Dus ik zou gewoon spullen kopen van een UG lab. Ook niet duur en wel zo betrouwbaar. ;)

Terug
Naar boven