AAACEEE
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 61
een vriemd van mij heeft deze net gekocht in thailand... clen en t3 van LA pharma... kent iemand dit merk ik namelijk niet.... real or fake thnx..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is opzoeken op het netKen ik persoonlijk niet maar in die landen zullen er wel meer merken zijn die hier niet zo gekend zijn
www.Laanabolics.comKen ik persoonlijk niet maar in die landen zullen er wel meer merken zijn die hier niet zo gekend zijn
---------- Toegevoegd om 12:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:53 ----------
Is opzoeken op het net
---------- Toegevoegd om 12:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:54 ----------
Juist opgezocht,hebben een heel arsenaal aan lekkers,wss wel echt
Sorry voor mijn fout gedacht.FAKE!
Italiaanse nepperds.
Genoeg over te vinden...
http://www.steroidology.com/forum/a.../125793-dianabol-fake-ore-real-la-pharma.html
FAKE!
Italiaanse nepperds.
Genoeg over te vinden...
http://www.steroidology.com/forum/a.../125793-dianabol-fake-ore-real-la-pharma.html
Zeker als je dit uit een toeristenoord vandaan hebt in Thailand, heb je grote kans op fakes, allemaal gericht op de verkoop. (Zie je ook veel in andere landen)
Idd, zou t altijd in het binnenland in een middelgrote stad proberen en bij een apho naar binnen lopen. Overgins zat goede spullen te vinden in Thailand, maar een beetje kennis op dit vlak is natuurlijk nooit weg.

ik heb het gevoel dat het wel ok is... heb het namelijk van een thaise apotheker die gestudeerd heeft in de VS hij weet dat ik hier woon en hier ga kuren en hij zegt dat het 1000% zeker echt is...

wat ik hiermee wil zeggen is dat ik de beste man een beetje ken en dat hij weet dat dat ik thailand blijf... als apo kan hij het zich niet zomaar permiteren om fake te verkopen want het is hier verboden aas te verhandelen
maar oppassen moet je altijd natuurlijk... maar op een cker punt zal je het of moeten laten testen of toch iemand moeten vertrouwen... of het nou een dealer is of een apo
om gelijk iets fake te verklaren terwijl je dat helemaal niet cker weet vind ik ook wel een beetje dom...
om gelijk iets fake te verklaren terwijl je dat helemaal niet cker weet vind ik ook wel een beetje dom...
Waarom vraag je hier dan om een mening van mensen vraag ik me dan af..
ik woon trouwens in phuketWelke apo ben je geweest dan ,second road vlakbij bij de calfornia gym??
Of bij JD pharmaci,daar lopen ze met organon polotjes rond heheheheeh.
ik vind het gewoon vreemd dat jij het als enige als fake bestempelt die link die je mij gaf moet je maar is goed doorlezen zal je zien dat je daar geen conclusie uit kan trekken...
---------- Toegevoegd om 07:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:51 ----------
ik woon trouwens in phuket
Jij bent en gewoon en raare pipo vind ik ,ik kan ook nergens van jouw en echte ondergebouwde post van je vinden alleen ,maar van jammie en die zijn beter en die niet.Waarom vraag je hier dan om een mening van mensen vraag ik me dan af..
In pattaya zijn maar 2 goede apos waar je alleen maar echte gaer krijgt.
Bangkok oppassen te veel schit in omloop.
Klopt ook wel ,maar als je en beetje kijk op hebt komt het wel goed,ik vind die chinees beter, Jd die vrouw werkt zelf in het zieken huis.JD's en die chinese op sec. road rechtover mike?
Als je die bedoelt, geloof me, ze verkopen evenveel bagger als de rest.
Gr
Dat dacht ik ook toen ik je naam zag staan.
Heb je je al voorgesteld in de daarvoor bestemde sectie..?
---------- Toegevoegd om 12:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:47 ----------
Trouwens Pikkie.. jij bent een echte ster wat onderbouwing betreft.. "geloof me" haha
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/test-e-op-375mg-236506/#post4667527