Trenchmouth
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 915
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eigenlijk wel jammer dat de hele mensheid niet is uitgeroeid door de pest.
Een gemiste kans, feitelijk de oplossing van alle problemen.Eigenlijk wel jammer dat de hele mensheid niet is uitgeroeid door de pest.
Je leeft liever nu dus denk je vaak aan je onontkomstelijke toekomst? Ik zou aanraden die boedhistische hoek nog maar even wat beter te bekijken.![]()

Je bent anders al aardig op dreef met die laatste post qua "wazigheid" je bewust zijn van je eindigheid en lichamelijke zwaktes is een goed iets.
Daar contant mee bezig zijn sinds je 13e is dat niet.
Het haalt de kleuren nogal van het leven af en wat heb je aan een gezond sterk lichaam als je het continu bekijkt vanuit de hoek dat je dood gaat en sterfelijk bent.
Voor je het weet is het zover en dan heb je je tijd hier zo ingevuld terwijl je alle kansen hebt gehad om er wat van te maken hier in Nederland.
lol hoezo dat? Je haalt het boeddhisme net toch aan als iets dat waardebevestigend werkt voor jou betrekking met de dood?
Antipsychotica waardoor je gevoelloos wordt lijkt me niet echt iets voor mij. Heb je ook wel eens iets geprobeerd dat helemaal het tegenovergestelde doet? Zoals mdma bijvoorbeeld?(En een beetje levomepromazine erbij, you should try it!)
http://en.wikipedia.org/wiki/Levomepromazine
Hij hoeft er niets mee te doen en zijn post zijn best vermakelijk dus van mijn part gaat hij lekker door.