Fitness Seller

The Blacklist

Realist

Massive Warrior
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
851
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
ja, vette serie

Ik volg hem al sinds aflevering 1, vooral omdat Alan shore van Boston legal erin meedoet.

• Topic Starter Topic Starter
Haha oke ben benieuwd, wel jammer dat ie tot nu toe alleen in losse eps te downloaden is, maja

Ik vind het een erg goede serie, jammer genoeg nu season finale geweest

vond het einde wel een beetje ver gezocht maar kijkt zeker lekker weg

Awww yiss, seizoen 2 weer begonnen.

Goeie serie, zeker de moeite waard

Net eerste twee eps van seizoen twee gezien, niceee.

Iemand die dit nog volgt? Enig idee waarom laatste twee weken geen eps zijn uitgekomen

mid-season break, het schijnt pas 1 februari verder te gaan. ik haat het als series dat flikken, the walking dead deed dat ook :mad:
Ik vind het wel beter, dan wordt de serie beter verspreid over het jaar, i.p.v. dat je heel lang moet wachten op het volgende seizoen.

mid-season break, het schijnt pas 1 februari verder te gaan. ik haat het als series dat flikken, the walking dead deed dat ook :mad:

Oh thanks, gelukkig net Gotham gekeken ;)
Nu maar nieuwe serie zoeken, twijfel tussen:
Californication
Agents of Shield
Arrow
Hannibal

Iets aan te raden?

Ik vind het wel beter, dan wordt de serie beter verspreid over het jaar, i.p.v. dat je heel lang moet wachten op het volgende seizoen.

Dat is wel een goed punt ja. Ik heb het hele seizoen liever in 1 keer:)

Oh thanks, gelukkig net Gotham gekeken ;) Nu maar nieuwe serie zoeken, twijfel tussen: Californication Agents of Shield Arrow Hannibal Iets aan te raden?
Hmm als ik er een uit die 4 moest kiezen, dan is het Arrow of Hannibal. Kijk je trouwens Homeland? Dat vind ik een van de beste series van de afgelopen paar jaar. Dit nieuwe seizoen is belachelijk goed, zeker het kijken waard.

Terug
Naar boven