- Waardering
- 851
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Iemand die deze serie volgt?
Is het de moeite waard?
Is het de moeite waard?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand die dit nog volgt? Enig idee waarom laatste twee weken geen eps zijn uitgekomen

Ik vind het wel beter, dan wordt de serie beter verspreid over het jaar, i.p.v. dat je heel lang moet wachten op het volgende seizoen.mid-season break, het schijnt pas 1 februari verder te gaan. ik haat het als series dat flikken, the walking dead deed dat ook![]()
mid-season break, het schijnt pas 1 februari verder te gaan. ik haat het als series dat flikken, the walking dead deed dat ook![]()

Ik vind het wel beter, dan wordt de serie beter verspreid over het jaar, i.p.v. dat je heel lang moet wachten op het volgende seizoen.

Hmm als ik er een uit die 4 moest kiezen, dan is het Arrow of Hannibal. Kijk je trouwens Homeland? Dat vind ik een van de beste series van de afgelopen paar jaar. Dit nieuwe seizoen is belachelijk goed, zeker het kijken waard.Oh thanks, gelukkig net Gotham gekekenNu maar nieuwe serie zoeken, twijfel tussen: Californication Agents of Shield Arrow Hannibal Iets aan te raden?