MuscleMeat

The Collateral

Centaur

Colossal Veteran
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
420
Lengte
1m90
Massa
110kg
Ik weet niet of deze al aan bod is geweest..had geen zin om te zoeken.

Ik vond het een hele goeie film, van mij krijgt hij een 8. Nog meer mensen die hem gezien hebben?

ja, ik vond hem niet goed. Echt een te simpel verhaal, volgens mij wel een van de slechtere films van Tom Cruise.
Vond bijvoorbeeld The Last Samurai wel goed. Veel mooier verhaal, omgeving etc

Ik heb hem gisteren gezien. Voor zover het verhaal het toelaat is de uitwerking wel redelijk. Overigens vond ik de eerste helft van de film wel een stuk beter dan de tweede helft. Ik weet niet of je het gemerkt hebt maar aan het begin van de film was er scene waarin Jason Statham (lock stock... en snatch) voorkwam. Dacht bij mezelf dit belooft wat, maar tot m'n stomme verbazing was dat de enige scene waarin hij voorkwam.

Centaur zei:
Ik weet niet of deze al aan bod is geweest..had geen zin om te zoeken.

Ik vond het een hele goeie film, van mij krijgt hij een 8. Nog meer mensen die hem gezien hebben?
titel is Collateral, niet The Collateral...
maar dat terzijde, is best een vette film, laat zien hoe de nieuwe actiefilms eruit kunnen zien mbv High Definition cameratechniek.

en een mooie rol van Cruise, waar Foxx een oscar nominatie rol kreeg voor zn (bij)rol

Off-topic, die Jamie Foxx heeft het maar druk met al die nominaties. In 1 jaar tijd nominaties voor Collateral, Ray en Redemption : The Stan Tookie Williams Story (film die ik nu aan het kijken ben).

was een film goed voor een keertje kijken..meer niet

verhaal is in het begin wel leuk, totdat hij er een aantal heeft vermoord dan begint het saai te worden! goede muziek en droge grappen zijn een pluspuntje. toch geen fil die ik vaker zou zien als ik een ander kan kiezen, kgeef m een 7.

Wel aardige film idd, leuk om te kijken maar verder ook niet echt. Een 7 heb ik heb volgens mij gegeven op imdb.

wel n leuke film die voorspelbaar was, maar is wel mn smaak dit soort films. heb een zwak voor huurmoordernaars en andere 'killer'professionals. ben dan ook een grote fan van Léon en andere films in deze stroming

Vorige week met DBC gezien... Ik vond hem wel oke eigenlijk. Maar meer dan een 7 geef ik hem ook weer niet :)

Ik vond hem behoorlijk langdradig...vooral het begin. Vanaf die schietpartij in de club wordt ie wel leuk maar daarvoor is het maar saaaaaaai :spaz:

Terug
Naar boven