AndroidHealthClinic

The Condemned!

MacB

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
6
Sinds vandaag op retail (the downloaden) usenet)

Ga nu kijken..zitten een heleboel van die WWE gastjes in dus dolle pret :P

41013.jpg - 120346

Verenigde Staten
Actie / Thriller
113 minuten

geregisseerd door Scott Wiper
met Steve Austin, Rick Hoffman en Vinnie Jones

Jack Conrad (Steve Austin) zit in een dodencel in een corrupte gevangenis ergens in Midden-Amerika. Dan doet er zich plotseling een mogelijkheid voor om zijn straf te ontlopen : een rijke televisieproducer heeft hem uitgezocht om deel te nemen aan een spannende reality TV-show. De corrupte gevangenisleiding wordt simpel omgekocht. Hij wordt gedropt op een verlaten eiland ergens in de oceaan. Daar wacht hem een dodelijk lot : hij moet een strijd op leven en dood aangaan met negen andere ter dood veroordeelden. Alleen diegene die overblijft zal zijn vrijheid terug krijgen.

Ik heb hem een paar dagen geleden gezien. Was zeker wel een goede film. :D

• Topic Starter Topic Starter
gehjehe had even vluchtig gekeken maar niets gezien toen:rolleyes:

Zeeeer matige en voorspelbare film.. dramatisch slechte vinny jones. Om over stone cold steve nog maar te zwijgen..

Net gezien, vondt het wel een brute film. Zat geen goed verhaal in maarja de actie was bruut.

Ook goede fysieken trouwens

kijk liever naar de marine kijken

Echt een vette film.
Stone cold is gaaf!

wat een k*tfilm heb em al paar maande gelede gezien.

Jezus dit is echt een slechte film. Vraag me af wat dan je slechte film moet zijn.
Eastern Promises is een goeie film

Heb de film een hele tijd terug al gezien.
Ik vind het wel een goede film, maar het verhaal was wel wat voorspelbaar.

Het gaat toch niet om het verhaal maar om de actie die erin zit.

Zo slecht vnd ik het verhaal nog niet eens, zeker niet voor een aktiefilm als deze. De meeste aktiefilms hebben een veel slechter verhaal.

Ik vond hem tof, misschien doordat het de eerste film die ik draaide in mijn HT-kamer?

Terug
Naar boven