AndroidHealthClinic

The Departed

SAHR

Advanced Bodybuilder
10 media-items
Waardering
1
Wie heeft hem gezien en wat vond je ervan.

Ik heb hem vorige week zondag gezien, en vond hem gaaf.

Een van de betere films van de laatste 10 jaar!!

Ben hem nu aan downloaden. Zal hem morgen even checken. Veel goede verhalen over gehoord iig!!

Staat op het programma voor vanavond:thumbs:

Ik vind em eigenlijk best op 'the recruit' lijken

Mwah... ik moet zeggen dat ik het op een gegeven moment wel ERG vergezocht vond allemaal. Iedereen 'erbij' betrokken. Moet zeggen dat ik de dialogen wel heel sterk vond, je blijft er echt met het koppie bij.

Ik ben zaterdag geweest, vond hem aardig vaag. Opzet is wel aardig, maar echt geboeid blijf je niet.

Ook een beetje overdreven hoe iedereen door z'n kop geschoten wordt.

Heb em vorige week in de bios gezien -> Vetste film die ik in 2006 heb gezien. By far..

Heb hem een tijdje terug gezien. Het verhaal klonk erg interessant en de reviews waren zeer positief.

Ik vond het echter geen reet aan. Wat een vaag k*tverhaal zeg, met een nog k*ttere k*tmuziek op de achtergrond.

(ps: onderbouwen is idd mijn sterkste punt)

ik vond hem vooral lekker hard!

vooral op het laatst dat iedereen elkaar ff kapot schiet in die lift!
vond het begin een beetje verwarrend maar na een kwartier had ik hem door.

en de ondertiteling zat soms wel een foutje in maar op zich viel het wel mee.
ik denk zo`n 4 spelfouten in totaal maar ja, ik let daar best erg op en stoor me er soms aan.

Je had hem dus van het internet? :D

Heb hem een tijdje terug gezien. Het verhaal klonk erg interessant en de reviews waren zeer positief.

Ik vond het echter geen reet aan. Wat een vaag k*tverhaal zeg, met een nog k*ttere k*tmuziek op de achtergrond.

(ps: onderbouwen is idd mijn sterkste punt)

Rolling stones , Dropkick Murphys. Muziek vond ik juist sterk punt! Superfilm.

Ik vond het een heel goede film, met leonardo di carprio die weer eens zijn ware talent laat zien. Wellicht de beste acteur van zijn generatie. jack nicholson is ook goed maar ik was niet echt overtuigd van zijn "gevaarlijkheid". Leek me meer een kleine boef.
En matt damon, zal e op zijn 90 ste 35 uitzien.

Wie heeft hem gezien en wat vond je ervan.

Ik heb hem vorige week zondag gezien, en vond hem gaaf.

Prachtige film. Het eind is echt ONGEKEND goed. Ik stond echt met open mond te kijken.

Zelfs mijn vriendin, JA MIJN VRIENDIN!!!! had de volgende dag nog iets van "wat betekent citizens eigenlijk?" haahahaha prachtig!

Super film, echt martin scrossese

heel vaag. film gaat over 2 jongens, kwam ik halverwege de film pas achter, ik dacht telkes dat t dezelfde gast was:cool:

ja 1 zit bij de fbi ofzo en 1 zit bij die gangstas. ik dacht dat t dezelfde was maar t waren 2 verschillende haha beetje dom ja

ja 1 zit bij de fbi ofzo en 1 zit bij die gangstas. ik dacht dat t dezelfde was maar t waren 2 verschillende haha beetje dom ja

Ja ik begrijp wat je bedoeld maar omdat ik beide acteurs goed ken (en leonardo de beste acteur van zijn generatie vind) kon ik ze wel degelijk uit elkaar houden.
Leonardo heeft een film waa hij een drugsverslaafde puber is. Ongelooflijke acteerprestatie!

Terug
Naar boven