- Waardering
- 30
Gister naar de sneak preview geweest en daar draaide "The Exorcism of Emily Rose".
Deze film is waargebeurd (dat zeggen ze teminste) en gaat over een meisje dat wordt bezeten door demonen. Een priester heeft geprobeerd de demoon uit te drijven maar heeft gefaald en Emily is overleden. Nu wordt de priester voor de rechter geslepen omdat hij iets te maken zou hebben met haar dood.
Ik schrik niet vaak van films maar bij deze film schrok de gehele bioscoop toch wel op bepaalde momenten wat deze film zo leuk maakt
Je weet dat je iets kan verwachten maar toch verschiet je er steeds van.
Mensen die binnenkort naar de bios gaan raad ik deze film dus ook aan. Anders probeer je hem ergens te downloaden ofzo, Ik verzeker je deze film is het waard!
Deze film is waargebeurd (dat zeggen ze teminste) en gaat over een meisje dat wordt bezeten door demonen. Een priester heeft geprobeerd de demoon uit te drijven maar heeft gefaald en Emily is overleden. Nu wordt de priester voor de rechter geslepen omdat hij iets te maken zou hebben met haar dood.
Ik schrik niet vaak van films maar bij deze film schrok de gehele bioscoop toch wel op bepaalde momenten wat deze film zo leuk maakt
Je weet dat je iets kan verwachten maar toch verschiet je er steeds van.Mensen die binnenkort naar de bios gaan raad ik deze film dus ook aan. Anders probeer je hem ergens te downloaden ofzo, Ik verzeker je deze film is het waard!