AndroidHealthClinic

The Game uit G-Unit

willem9

Massive Warrior
10.000 berichten
Waardering
761
Zoals de titel aangeeft, is The Game uit G-Unit, de groep van 50 cent. 50 vond hem niet "loyal" genoeg. 50 cent had weer allemaal disses gemaakt op fat joe, ja rule and nas enzo en the game wou met nas een liedje maken. Dit heeft hem er toe doen besluiten the game eruit the gooien. Dre laat al weten dat hij 'the game's back" heeft.

Hier is de link

http://members.ams.chello.nl/r.veen3/boek1.html

hahaha een link naar poep.

maar ff ontopic: 50 heeft the game niet enkel hierom uit G-unit gegooid. Zo zei ie te weinig credit te krijgen voor het feit dat hij een groot aandeel zou hebben in het album van de Game. En zo zijn er nog wel wat meer dingen.

ik ben in ieder geval voor the Game :)

ach ja jij wel, jij bent altijd voor n*gers.
ik ben voor 50

;)

goed dat icoontje op het laatst anders was ik er mooi ingestonken

Hoezo dan wouter, heb je iets tegen n*gers?

net zo min als jij iets tegen aziaten hebt

Wat dus het geval is, vuile racist!!

Tijdens een interview met 50 Cent bij het New Yorkse radiostation Hot 97 is er in het pand geschoten. Hierbij werd een 26-jarige man in zijn been geraakt. 50 maakte op de zender bekend dat hij collega-rapper The Game uit zijn G-Unit zet. De politie van New York wil niets loslaten over het incident, maar beweren dat de man bij The Game's 'Blackwallstreet'-crew zou horen. Ook Game was namelijk eerder die dag in het pand aanwezig. Na het schietincident wisten 50 en de rest van zijn aanhang via de nooduitgang het pand ongedeerd te verlaten.

Naast dit schietincident is er ook op het kantoor van Violator Management geschoten. Violator is het managementbureau van onder andere 50 Cent, Missy Elliott en Busta Rhymes.

In 2001 gebeurde een soortgelijk incident in het pand van Hot97. Toen opende de bodyguard van Lil' Kim het vuur, waarbij één iemand gewond raakte. De bodyguard werd later veroordeeld tot twaalf jaar cel.

er zijn trouwens nog wel meer redenen waarom game en 50 niet goed overweg komen,
er zijn zelfs geruchten dat het nooit echt geklikt heeft tussen de 2
iig the game is meer talented, geen twijfel mogelijk

Santoz zei:
iig the game is meer talented, geen twijfel mogelijk
Dat doet er tegenwoordig ook niet meer toe, het is allemaal commerciele troep, How we do bijv klinkt leuk maar kwa teksten enzo stelt het geen zak voor, zoals bij ongeveer alle singles die tegenwoordig uitgebracht worden

50 cent hbe ik altijd al een dooie lul gevonden (nee niet omdat het een n*ger is) In da club is het enige goeide liedje wat hij ooit heeft gemaakt en dat waren de beats van dre. Dus...

Terug
Naar boven