- Waardering
- 10
er is iets raar met dit spel,eens ik in een auto stap kan ik naar believen cruisen,maar eens ik moet uitstappen geraak ik er niet uit,
hoe komt dit??
hoe komt dit??
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sinlath zei:

andere crack??The Rock zei:Je hebt het spel zeker niet gekocht?
Zoek een andere crack. Veel cracks van dit spel zorgen ervoor dat je dat probleem krijgt dat je je auto niet meer uitkan.
Rob G zei:
hele vette game heb hem op playstation bijna uitgespeelt echt een superf gameRob G zei:

ironmike86 zei:tnx sixkiller maar het lukt niet...ik heb al geprobeerd om het te mounten met deamon tools maar lukt ook niet...
sixkiller zei:uhmm.. ik zal kijken of ik die crack voor je kan vinden
Rob G zei:
ironmike86 zei:
\'\'ik weet hoe je de crack kunt omzeilen en dat je gewoon uit de auto kan komen, je moet het volgende doen: ga naar deze site: http://m0002.gamecopyworld.com/games/pc_godfather.shtml#The Godfather [ENGLISH]%20No-DVD/Fixed%20Image%201 scroll dan naar beneden tot je bij The Godfather [ENGLISH] No-DVD/Fixed Image #1 bent. dan staat daar wat je moet doen maar als je dat niet snapt leg ik het wel even uitdownload die 3 dingen die daar boven staan. instaleer deamon tools v4. unrar het bestand en mount met deamontools DERPATE.MDS als je dat hebt gedaan moet je Pr0t.St0p opstarten en doe hide. als je dat hebt gedaan kun je lekker gaan gamen!!!!!!! veel plezier groeten Floris
ironmike86 zei:kdenk dat ik iets verkeerd doe wat het lukt nog steeds niet op uit te stappen...
sixkiller zei:ow dan zal het wel weer niet werken, maar sommige zeiden ook dat het niet kan met illegale versie.
maar wel kon met legale versie
dus misschien zit er dan niks anders op om orginele te kopen.
want ik kon niks vinden, misschien dat iemand anders wel wat vind

ironmike86 zei:ik ben niet zo voor kopen
tnx voor de moeite sixkiller,zodra ik de kans krijg geef ik je opnieuw wat karma![]()