AndroidHealthClinic

The Hobbit trailer

what is this crap?

Dat wordt zo vet!

Angry_face_meme.png

zin in! kijk trailer niet,omdat ik em toch sowieso wil zien in bios

kippevel.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

laatste keer was maar met de trailers van 300 en watchmen.

Ik kijk geen trailers maar waarom zijn mensen hier zo hysterisch over btw? Gaat toch gewoon een epic fail worden?

Hier kijk ik erg naar uit en heel misschien ga ik maar eens een keer naar de bios.
Maar dat is een grote misschien,
Ik hoop stiekem op een lek. :P

Wat een overduidelijke LOTR RIPOFF, zeg me alsjeblieft dat dit een grapje is. Het lijkt er zelfs op dat de zelfde acteur de tovenaar speelt, hoe kan hollywood het zo ver laten komen...

Wat een overduidelijke LOTR RIPOFF, zeg me alsjeblieft dat dit een grapje is. Het lijkt er zelfs op dat de zelfde acteur de tovenaar speelt, hoe kan hollywood het zo ver laten komen...

Jij hebt precies niet door deze film gaat over de hobbits in de LOTR films

Christopher Lee er nog steeds bij, bijna 90 en al meer dan 60 jaar in het vak. Volgens mij heeft hij echt Saruman's krachten.

is nu toch wel een beetje uitgemolken. na de eerste lotr waren die andere 2 nog maar half zo boeiend. achja, we zullen afwachten tot de eerste reviews.

Lol de 3e was imo de beste van alle 3.

• Like
Waarderingen: MrJ
is nu toch wel een beetje uitgemolken. na de eerste lotr waren die andere 2 nog maar half zo boeiend. achja, we zullen afwachten tot de eerste reviews.

Ik heb er allesinds erg van genoten en het was één van de weinige filmseriers die me triest maakten toen ze uiteindelijk stopten. Vond het zo k*t

leuk voor kindertjes van 15 jaar.

Terug
Naar boven