AndroidHealthClinic

The Johnster wil graag even de aandacht!

Peiling Peiling Wie vindt de prijsen ook zo absurd hoog?

• Zijn de prijzen te hoog?

Stemmen: 7 70,0%
  • Is delen een goed idee?

Stemmen: 3 30,0%

• Totaal stemmers
    10

thejohnster

Novice
Waardering
0
Hallo mede BB Fans.

Een vraag aan een ieder die dit leest.

Ik vind het zeer intressant om te kijken hoe de Amerikaanse Pro's leven en trainen. Zelf heb ik de dvd's "ruhl made in germany" en natuurlijk "pumping iron the anniversary".

De prijsen die de pro's vragen voor hun dvd's vind ik absurd hoog.

Mijn vraag is, wie heeft er bb dvd's? En wie wil deze uitwisselen met mij?

Elkaar een beetje helpen in de huidige economie is niet verkeerd!

Vriendelijk groet,

John

Dit board is er alleen niet voor bedoelt om illegale kopieen uit te wisselen ;) kijk even op kazaa of edonkey enz. zoek en vind.

enne die pumping iron heb je voor een 10tje bij de free record shop.. als je dat al te duur vind... ;)

• Topic Starter Topic Starter
Hoi je heb natuurlijk gelijk maar het is F..... frustrend. ik heb via Limwire al heel veel titels staan maar het downloaden is traaaaaag.

En ehhh pumping iron heb ik dus al net als ruhl> :D

de pro's regelen hun prijzen zeker niet alleen die hebben contracten voor alles en nog wat,verder zijn de prijzen even duur als alle nieuwe dvd's en heb ik graag originele dvd's

Die poll is wel nuttig ja... :P

Maaruh, ik vind de prijzen ook wel duur ja. Maar het is natuurlijk ook niet zo'n massaproductie als met main stream films. En ronnie moet zijn roids natuurlijk ook betalen he :D

• Topic Starter Topic Starter
Hahaha ja als ronnie al zijn"gear" kon betalen met de opbrengsten van zij dvd's zouden ze wel "mainstream" zijn.

De rest van dit bericht nodigt uit tot handel en dat staan wij niet toe.

DBC01

Laatst bewerkt door een moderator:
Ze zijn pakken duurder als recente films en technisch trekt het meestal ook nog eens op niet veel, zijn ze dus te duur ? ja Duh !

Terug
Naar boven