Fitness Seller

The Joker Versus The Joker

Peiling Peiling Wie heeft te beste look?

• Totaal stemmers
    31
  • Peiling gesloten .

LuckyLuciano

Ripped Bodybuilder
Waardering
0
Wie vinden jullie er het beste uitzien? :)

HeathLedgerJackNicholsonJoker.jpg - 135191

Nicholson.

Heath Ledger ziet er meer psychopatisch uit. :thumbup:
Die linkse ziet er als een schalkse clown uit.

Ledger ftw!

Nicholson
alleen is zijn kostuum niet meer van deze tijd :p

Nicholson is de belichaming van de échte Joker, zoals we het allemaal kennen uit de stripboeken en cartoons reeks. Ledger is meer zijn nog psychotische broertje.

No contest...

Nichoslon easy.

Nicholson is de belichaming van de échte Joker, zoals we het allemaal kennen uit de stripboeken en cartoons reeks. Ledger is meer zijn nog psychotische broertje.

De batman comics zijn een periode erg donker en psychotisch geweest! Frank Miller (van oa Sin City en 300) tekende hem toen.

comix2.jpg - 135202

s320x240.jpg - 135203

De nieuwe reeks films leunt meer op die periode.

Ledger **** The World,

Nicholsan kan beter in de strip gebruikt worden.

The joker van nichsolson neemt zijn karakter erg serieus. Twisted to the bone, maar zelf beseft ie het niet. Lijkt me daarom gekker en gevaarlijker dan The Joker van heath ledger.

Nicholson ftw.

De batman comics zijn een periode erg donker en psychotisch geweest! Frank Miller (van oa Sin City en 300) tekende hem toen.

http://www.theharbinger.org/xviii/000222/comix2.jpg

http://pics.livejournal.com/zhinxy/pic/0003ryqe/s320x240

De nieuwe reeks films leunt meer op die periode.

Ben dan zeker in de war met de ''oudere'' DC comics van Bob Kane en serie met Adam West. De duistere periode die Frank Miller portretteerde [waar de film ook op gebasseerd is] was me even ontschoten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit is de ''originele'' joker als dat ik hem ken.

Nicholson ftw

Op de foto afgaand; Ledger.

Ik zou het niet weten. Ik vond die oude Batman film met Nicholson erg braaf (weinig onscreen geweld), maar als hij tegenwoordig gemaakt zou worden zou hij wel erg goed zijn denk ik. Vond Nicholson wel erg goed als gekke clown terwijl Ledger meer een psychopaat is die alles wil opblazen.

• Topic Starter Topic Starter
Wat een onzin zeg! De nieuwe Batman films mogen maar door 2 mannen gemaakt worden en dat zijn de Nolan broers!
Michael Bay moet verbannen worden uit Hollywood!

Laatst bewerkt:
Heath Ledger..

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb die zooi niet gelezen hoor! :D Is het fake dan? :D

Terug
Naar boven