XXL Nutrition

The role of estrogens in control of energy balance and glucose homeostasis

Galen

Peter Bond
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Supplementen Anabolen Technologie Wetenschap 10.000 likes 10.000 berichten
Waardering
22.803
Lengte
1m96
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Laatst bewerkt:
Zie alle Arimidex de deuren uit vliegen!

OT: Thnx voor de post, altijd interessant

Zou u het kort willen samenvatten?

Het is al ****ing samengevat gast

Oestrogeen in je lichaam is een must

Zou u het kort willen samenvatten?

Een teveel aan oestrogeen bekampen met zodanig veel AI's zoals Arimidex of Aromasin dat er geen of nauwelijks oestrogeen in het lichaam overblijft is even schadelijk als een overdosis oestrogenen.

Oestrogeen speelt een rol in tal van vitale processen in het lichaam, waaronder bv botdichtheid en ook libido trouwens. En oestrogeen is volgens bovenstaand onderzoek dus ook in niet geringe verantwoordelijk voor een goeie glucose/energie-huishouding...

• Topic Starter Topic Starter
Een teveel aan oestrogeen bekampen met zodanig veel AI's zoals Arimidex of Aromasin dat er geen of nauwelijks oestrogeen in het lichaam overblijft is even schadelijk als een overdosis oestrogenen.

Oestrogeen speelt een rol in tal van vitale processen in het lichaam, waaronder bv botdichtheid en ook libido trouwens. En oestrogeen is volgens bovenstaand onderzoek dus ook in niet geringe verantwoordelijk voor een goeie glucose/energie-huishouding...

Dank je.
Dus ik zit beter met mijn Nolva en Clomid?

---------- Post toegevoegd 27 October 2013 om 22:35 ----------

Het is al ****ing samengevat gast

Oestrogeen in je lichaam is een must

Okee okee toelichting dan.straks begrijp ik het verkeerd.

---------- Post toegevoegd 27 October 2013 om 22:36 ----------

Heb het nu even heel druk, misschien dat ik later op de avond nog wat tijd vind om 'n samenvatting te schrijven.

Thanks man.

Terug
Naar boven