XXL Nutrition

The Shaft!

Ari70

Huge Freak
15 jaar lid
Waardering
155
Lengte
1m85
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Dit weekend het 8 jarig bestaan, aangezien ik en wat maten in Center Parcs Vossemeren zitten. En de Shaft dichtbij zit...

is het een beetje een goede tent? we wilden er namelijk heen gaan!

Komen er nog DBB members!

Arjan

• Topic Starter Topic Starter
Helemaal niemand?

Ben er een paar keer geweest en is er wel goed , alleen is het wel één groot drugskot:nut: :spaz:

Even een kick.
Ben je er naartoe gegaan?
Want ik heb al van een paar vrienden gehoord dat ze er naartoe gegaan zijn en dat er best wat sletjes zijn. Mij zegt het niet zoveel, omdat het daar zo marginaal lijkt.

sletjes zijn er overal ;)

Wat denk jij oneerbiedig over vrouwen;).

pas daar maar op als je een nederlander bent van de verkeerde regio .

de shaft is de bomb maar een grote drugstent waar je heel snel problemen krijgt

Kan je ervan meespreken?

Ik ben er niet meer heen gegaan.. omdat we van onze taxi chauffeuse hoorde dat het 1 groot drugs kot was.. tjaah maakt mij niet uit.. maar mijn vrienden wilden niet meer.... wat ik wel heb beleefd...

http://forum.dutchbodybuilding.com/f64/ari70s-trainingslog-52514/index64.html#post1572775

:rolleyes: Drugskot dus je gaat niet? Vaag... Mensen die nooit drugs gebruiken die zo oordelen over gebruikers, lijkt mij soms alsof ze er bang van zijn. Ik pak zelden en amuseer mij toch beter in die zogenaamde drugskoten.

On topic: heb hier mix van shaft online staan van dj fré, klinkt wel lekker.

:rolleyes: Drugskot dus je gaat niet? Vaag... Mensen die nooit drugs gebruiken die zo oordelen over gebruikers, lijkt mij soms alsof ze er bang van zijn. Ik pak zelden en amuseer mij toch beter in die zogenaamde drugskoten.

On topic: heb hier mix van shaft online staan van dj fré, klinkt wel lekker.

post eens :p. Je mag dan nergens meer uitgaan, want erzit overal drugs, zelfs in café's.

shaft is top heb ik gehoord

ja je komt er binnen , wat kerels komen je lastig vallen .

ey wat kopen ey he .

daarna komen er sukkels , : heb jij nog wat vloeibare :lick:

blah blah .

dik drugskot , en als nederlander erheen gaan is niet best .
daar krijg je veel problemen als kaaskop .

Terug
Naar boven