AndroidHealthClinic

The Vizitor, nog meer sterke dj's?

Starter20

Gargantuan Beast
15 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
1.422
Lengte
1m80
Massa
90kg
whoot, die man is groot...

gister met hem in Amigos poosje staan te praten.. dude heeft een deadlift van 300 en in zen 'toptijd' 260 gedrukt... :D

nou leefde ik dus altijd in de veronderstelling dat dj's kleine mannekes waren die zich dag en nacht opsloten met hun platen... fout dus

zijn der nog meer 'grote' dj's met leuke stats? :D

(kansloos threadje dit, maar boeiend ;) )

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

op google vond ik deze foto, hij is idd wel groot ja :D

• Topic Starter Topic Starter
hijs ook wel oud, 42 (geloof ik, ik was heel lazerus, dus correct me if im wrong)... 15 jaar terug hadtie die 260 gebencht zei die... volgens mij hadtie wel echt 'liefde' voor de sport, zo kwamdie in ieder geval over.. hij had een totaal van 700+ dus das sowieso mooi! alleen hij kreeg een onderrugblessure, waardoor het verhaaltje ophield

edit nog een foto gevonden:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

als je 260kg bench dan heb je wel echt liefde voor de sport nodig want een doorsnede fitnesser drukt dat niet, zelf een gevorderde niet ;)

99416.jpg

als je 260kg bench dan heb je wel echt liefde voor de sport nodig want een doorsnede fitnesser drukt dat niet, zelf een gevorderde niet ;)

true,

en misschien lag het ook nog wel aan mijn vraagstelling (dattie het leuk vond om over te praten)

'eej wat deadlift zon grote man als jij nou?' met zo'n smile :D en dan teut 4 life

bench was raw overigens.. dat had ik ook nog gevraagd

@ ijsser: toffe foto!

Drokz; mosterfysiek :D

71041.jpg

Vizitor is inderdaad een buffe kerel. Laatste tijd niet zo meer valt me op. Hele sympathieke kerel.

haha, dat is dus inderdaad waar ik aan denk als ik aan de gemiddelde dj denk.. drokz fysiek

een "snuif" fysiek

DJ Luna traint volgens mij ook wel eens.

luna.jpg

dj Paul.

miss Monica. daarvoor zoek je maar ff op google, partyflock weet ik het

dj paul is nou niet echt massive ofzo, als je em zag op fighting with the stars..

bedoelde meer potige knapen als vizitor, met boeiende stats

dj paul is nou niet echt massive ofzo, als je em zag op fighting with the stars..

bedoelde meer potige knapen als vizitor, met boeiende stats

kijk nooit tv, dus heb hem daar niet gezien.

als ik hem wel eens zag was ik meestal niet nuchter, daar kan het ook aan liggen

whehhee, ja!

Terug
Naar boven