Fitness Seller

The Wall in Utrecht is een k*twinkelcentrum!!!

Antropoid

El Jefe de la tribu
Elite Member
Waardering
89
Lengte
1m80
Massa
89kg
Vetpercentage
14%
The Wall in Utrecht is een kutwinkelcentrum!!!

:mad:

Wil ik even bij BCC kijken voor Blu-ray en een nieuw mobieltje kom ik boven op het dak moet je ineens betaald parkeren. :mad:

Wat is dit voor onzin het is ver buiten het centrum en ook nog eens niet overdekt. Ik rij voortaan wel 5 minuten langer de andere kant op naar de Arena Boulevard dan krijg ik tenminse een uitrijkaart als ik wat koop.

**** THE WALL DAT DE WINKELS DAAR MAAR SNEL FAILLIET MOGEN GAAN!

Mij zien ze er niet meer terug.

:o ragepost
Moest je zeker ook weer 2 euro betalen voor 1 uurtje te staan daar ? :(

Waarom koop je hem niet gewoon via i-net?

lucht je hart.

goed topic!:mad:

Gewoon lekker met de fiets gaan.

rustig aan met die roids, kerel

Utrecht is zowiezo ook een k*tstad, k*tstad k*twinkelcentrum.;)

Gewoon lekker met de fiets gaan.
Lekker
2vs3imd.gif

Betaald parkeren vind ik zo en zo belachelijk , belasting is niet genoeg he :rolleyes:

als klein jongetje had ik al een hekel aan utrecht, was het nou een stad of een provincie

Dat is inderdaad belachelijk. Het grote voordeel van winkelcentra is net dat je niet in een drukke winkelstraat of een zijstraat ervan moet parkeren aan een hoog tarief. Ik heb het in België nog nooit meegemaakt. Als het winkelcentrum midden in het centrum van de stad gelegen is dan zou ik het kunnen begrijpen: men zou dan gratis kunnen parkeren in het centrum, echte klanten van het winkelcentrum zouden dan moeilijk een plaatsje vinden. Maar als het een eind buiten het centrum ligt dan is dit gewoon geldklopperij en het zal de klanten zeker niet lokken.

The Wall is inderdaad een flop tot op heden, onder andere door alle randvoorwaarden die de Gemeente Utrecht eraan stelt.

Terug
Naar boven