MuscleMeat

the white stripes icky thumb

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Training 50.000 likes 50 media-items 50.000 berichten 10.000 likes 10.000 berichten 10 media-items
Waardering
71.431
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%

ik kan er niks aan doen, maar dit plaatje vind ik dus echt 'af'
white stripes owns big time :cool:

Niet echt mijn ding, maarja smaken verschillen;)

• Topic Starter Topic Starter
the white stripes rule :p

ook live super, voor mij qua sT een waardige opvolger van het machtige Led Zeppelin.

prachtig gewoon :lick:

vind ide laatste videoclip maar freaky! maar hun muziek is inderdaad niet slecht, moest die nieuwe wel enkele keren horen voor ik hem kon uitstaan :)

bumpje voor deadsmurf ;)

ja, heb aan Rock Werchter een flinke verkoudheid (gisterenavond nog koorts gehad) en een verbrande schedel overhouden. de velletjes vallen zo van m'n hoofd :D

heb ondertussen het volledige album eens gedownload van de White Stripes en ik vind het echt super ! er staan zeker weer een paar echte krakers op, vooral dat nummer 'conquest' is echt prachtig (met Spaanse invloeden).
ok, het is geen hitschijf zoals 'elephant' maar het plaatje zal deze zomer alleszins niet uit mijn cd-lader komen :)

ja, heb aan Rock Werchter een flinke verkoudheid (gisterenavond nog koorts gehad) en een verbrande schedel overhouden. de velletjes vallen zo van m'n hoofd :D

heb ondertussen het volledige album eens gedownload van de White Stripes en ik vind het echt super ! er staan zeker weer een paar echte krakers op, vooral dat nummer 'conquest' is echt prachtig (met Spaanse invloeden).
ok, het is geen hitschijf zoals 'elephant' maar het plaatje zal deze zomer alleszins niet uit mijn cd-lader komen :)

wil je hem dan hier ook eens uploaden of linkje geven? :)

zal er vanavond of in de loop van dit weekend eens voor kijken, zit nu op m'n werk...

hard aan het werk ;)

same here :D

same here, behalve op mn schedel :p

damn, gooi hier dan maar een linkje voor het album neer man!!! :cool:

White stripes zijn goed. Prachtige muziek.

Terug
Naar boven