AndroidHealthClinic

theoretische cycle

anoniem22082016

Cool Novice
uitgeschakeld
Waardering
0
Na vele (lees heeeeeeeeeeeel veel) uren doorgebracht te hebben hier op het board ben ik tot de conclusie gekomen een aantal AAS wel en een aantal niet aantrekkelijk zouden zijn voor mij.
Zo moet je natuurlijk kiezen wat je wilt winnen,alleen massa en vocht of juist droge spier maar dan in mindere mate.
Nu ik alle voor en nadelen overwogen heb ben ik tot de conclusie gekomen dat als ik volgend jaar deze tijd een kuur zou gaan doen dat die waarschijnlijk zou bestaan uit Dboll en test.
Ik zat een beetje te denken richting week 1-4 dboll op 25mg pd ---->week 4-12 test 350 tot 450 mg pw --->week 12- 16 40 mg nolva pd.
Nou zat ik ook te denken aan clen om te helpen de massa vast te houden maar hier ben ik dan nog niet zeker van..
Anyway,reacties aub...

Je zou denk meer moeten lezen
Want 1-4 dboll en dan 4-12 test slaat nergens op. Dboll is voor kickstart TIJDENS test
Dus niet de test na de dboll

• Topic Starter Topic Starter
hmm oke..en wat is de reden dat dat niet kan dan?

Als je zoveel uren hier hebt door gebracht als je zegt dan hoef je deze vraag nie te stellen;)

De halfwaarde tijd. :)

Test. E. heeft tijd nodig om goed merkbaar te worden. Zeg maar een 2,5 a 3tal weken. Om vanaf week 1 al merkbaar aan de AAS te zitten gebruik je of een frontload (1,5 a 2x zo veel) of een kickstart met bijv. Dbol of Test. Prop.

Dat vanaf week 1 al samen met de Test. E. Op het moment dat de frontload cq. kickstart over is neemt de Test. E. het over. ;)

Ik kan me enigszins voorstellen dat je dit niet eerder bent tegengekomen. Dus....

Test. enanthaat begint pas EFFECTIEF te werken in week 3.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties
Dus in prinicipe zou je dan de test gelijk in week 1 mee moeten pakken?
Maar ik had ook nergens gelezen dat bv week 1-3 dboll en dan week 3-6 dboll test en 6-12 alleen test.
Of is dat omdat t ik nou hele grote onzin praat ofso?

Hordas zei:
Bedankt voor de reacties
Dus in prinicipe zou je dan de test gelijk in week 1 mee moeten pakken?
Maar ik had ook nergens gelezen dat bv week 1-3 dboll en dan week 3-6 dboll test en 6-12 alleen test.
Of is dat omdat t ik nou hele grote onzin praat ofso?

Ik denk het wel;):D

het lijkt erop of je nog heeeeeeeeeeeeel veel uren meer moet leren :D

woww seeker post is een pic als je dat kan als ik ff brutaal mag wezen ben nieuwsgierig

Theoretisch kan het wel hoor (voel me nu echt zo'n onruststoker :p), want de test werkt wel onmiddelijk. Het wordt alleen pas merkbaar na de 3rde week of zo. Dus ik zie geen graten in die kuur op papier.

Alleen lijkt het me inderdaad wat ridicuul, sinds inderdaad sinds jaar en dag het onmiddelijk visuele aspect van dbol gebruikt wordt om de latentie in zichtbare resultaten met esters teniet te doen.

Dus enerzijds kan je het zo wel doen, maar zoals al deze jongens hier terecht opmerken haal je gewoon meer voordeel (zowel fysisch, maar zeker mentaal) door je dbol te gebruiken tijdens je eerste weken test, en niet ervoor.

Voor iemand die veel gelezen heeft vind ik het een bout kuur (ff op zijn plat zeeuws gezegd :D)

Je gebruikt middelen die vocht vast gaan houden oke dat is jouw keuze maar als je dan toch vocht vast wilt houden pak dan gewoon ff een old skool kuurtje:

week 1-4 25mg D-Boll
week 1-10 400mg deca
week 1-10 500mg testo-E
week 1-10 Armidex of liqidex

IMO is dit een mooie kuur,Kan je aardig wat massa mee pakken en als je een oest-blokker gebruikt hou je er nog een mooie pak massa aan over ook ;)

Terug
Naar boven