MuscleMeat

Theorie auto behalen voordat je 18 wordt.

Wail

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m88
Massa
84kg
Vetpercentage
13%
Een vriend van mij wordt in maart 18.

Hij wil afrijden op de dag van zijn verjaardag ( 27 maart ).
Alleen heb ik begrepen dat je eerst je theorie moet behalen voordat je mag afrijden.

Mijn vraag is:

Kan je voordat je 18 bent je auto theorie behalen zodat je daarna gelijk kan afrijden?

Karma voor de persoon met het goede antwoord!

Je kan wel je theorie halen maar je kan niet afrijden aangezien je geen lessen hebt gehad buiten de simulator...

• Topic Starter Topic Starter
U kunt theorie-examen doen als u achttien jaar of ouder bent. Enkele maanden voor u achttien jaar wordt, kunt u al wel een examendatum reserveren.

CBR website

Ik heb op mijn 17e al rijles gehad op een besloten terrein.

Hij is van plan 'illegale ' lessen te nemen bij een autorijschool.

En wil op zijn verjaardag afrijden.

Maar dat kan natuurlijk niet zonder theorie!

Je hebt er gewoon geen **** aan, gewoon zorgen dat je je theorie hebt maar zo vroeg boeit echt niks.

Wat gaat het CBR zeggen als je op je 18e verjaardag komt om af te rijden?

Illegaal lessen gaat niet lukken... als er wat gebeurt ben je de pineut omdat je minderjarig bent etc.

Waarom op je verjaardag afrijden? Je kan toch ook een paar dagen na je 18e verjaardag je theorie halen en heel snel rijlessen nemen?

Illegaal lessen gaat niet lukken... als er wat gebeurt ben je de pineut omdat je minderjarig bent etc.

Waarom op je verjaardag afrijden? Je kan toch ook een paar dagen na je 18e verjaardag je theorie halen en heel snel rijlessen nemen?

wwet niet man

maar je moet dus 18 zijn om je theorie te behalen?

Maatje van me heeft op ze 18e verjaardag ze theorie gedaan, en had na 15 lessen (snelcursus ook) ze rijbewijs.. Dus het kan snel genoeg allemaal:)

Maatje van mij had op zn 31e theorie gedaan, en had na 32 lessen zn rijbewijs, dus kans snel genoeg allemaal!

gaat er niet per 1january 2011 in dat je vanaf je 17 rijlessen+examen kan afleggen (neem aan dat theory dan ook kan halen)

als je dit hebt gehaald, je tot je 18e met aangegeven begeleiders (ouders bijvoorbeeld) met meer dan 10jaar ervaring mag rijden?...

Had mijn theorie lang voor mijn praktisch. Kon het reeds doen in het 6de middelbaar en was zeker nog geen 18. Je moet in België 16 en 9 maanden zijn voor je theorie. Maar sowieso 18 voor je praktisch...

thx voor de reacties de karma is uitgedeeld aan:

Tatanka

Er kan een slotje hier op ;)

gaat er niet per 1january 2011 in dat je vanaf je 17 rijlessen+examen kan afleggen (neem aan dat theory dan ook kan halen)

als je dit hebt gehaald, je tot je 18e met aangegeven begeleiders (ouders bijvoorbeeld) met meer dan 10jaar ervaring mag rijden?...

Paar dagen terug vroeg nog iemand bij ANWB of je nou echt op je 17e al kon lessen. Ze zeiden letterlijk: "Ja, in de simulator."

Terug
Naar boven