AndroidHealthClinic

Thor, de film

Rakward

Born to lose. Live to win
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
58
Lengte
1m68
Massa
86kg
http://en.wikipedia.org/wiki/Thor_(film)

Wss weten een heel deel van jullie dit al, maar er komt dus een film van Thor uit. Als Marvel-held wel te verstaan. Wat ik me nu afvraag is, hoe gaan ze in godnsaam een god verwerken in een superhelden-verhaal dat tot nu toe volledig draait om overdreven wetenschap.

In striphelden is alles mogelijk, maar voor een gewoon cinemapubliek? Ik vind persoonlijk dat Iron Man enzo allemaal heel goed gedaan is, kijk ook uit naar de Captain America film en The mighty avengers.

Maar Thor? Hier gaan ze toch serieus goede scenarioschrijvers/regiseurs voor moeten vinden ...

En de acteur voor Thor mag imo ook flink aan de gewichten gaan zitten:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat denken jullie, wordt het een flop als de eerst Hulk film, of een topper zoals Iron man?

iron man was troep.

Dat wordt een flop, dat zie je alleen al aan die foto die je gepost hebt.. heeft zeker ook een hoog stemmetje?
Hadden ze beter die gast van 300 kunnen nemen, die heeft tenminste uitstraling.. SPARTAAAAAAA!

ironman was baas

Door die acteur gaat het zo ie zo falen. Behalve voor ecto's.

Techno viking kan beter thor spelen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Dat wordt een flop, dat zie je alleen al aan die foto die je gepost hebt.. heeft zeker ook een hoog stemmetje?
Hadden ze beter die gast van 300 kunnen nemen, die heeft tenminste uitstraling.. SPARTAAAAAAA!
Ja, maar die had ook maar een normaal lichaam voor hij zen contract tekende voor die film hoor. ;)

hij zou inderdaad veel buffer mogen worden dan hij was in "a perfect getaway". Superthriller met steve zahn, en timothy oliphant. Maarja dan nog twijfel of hij idd wel iets te berokkenen heeft ivm THOR. Zal totaal niet overkomen denk ik.

PS: ik vond de eerste hulkfilm wel wat hebben. En Iron Man vond ik gewoon goed door Robert downey jr preformance

• Topic Starter Topic Starter
hij zou inderdaad veel buffer mogen worden dan hij was in "a perfect getaway". Superthriller met steve zahn, en timothy oliphant. Maarja dan nog twijfel of hij idd wel iets te berokkenen heeft ivm THOR. Zal totaal niet overkomen denk ik.

PS: ik vond de eerste hulkfilm wel wat hebben. En Iron Man vond ik gewoon goed door Robert downey jr preformance
Vond die kerel wat Hulk speelde in de eerste maar dom eigenlijk, Edward Norton was veel beter, is ook gewoon een goeie acteur.

met de nodige CGI is alles mogelijk

Terug
Naar boven