AndroidHealthClinic

Thorwulf's korte kuur ga nie goe

Thorwulf

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Hallo beste mensen,

Vorige week ben ik ook weer aan een kuur begonnen. Ik was eerder een lange kuur van plan deze lente (+/- 12 weken) met Test, EQ en Winstrol, misschien zelfs Tren. Die gaat het niet worden. Mijn eerste grote (en zwaardere) kuur komt waarschijnlijk pas komende winter. Mijn plannen zijn een beetje in het water gevallen door een drukke lente- en zomeragenda. Mijn kuur kon helaas niet eerder beginnen en hij moet ook eind juni klaar zijn. (Tenminste, dan wil ik aan m'n nakuur beginnen. Volgens Soulreaver moeten we dat als onderdeel van de kuur zien.:D) Het wordt een korte testkuur met Winstrol in de laatste paar weken. Ik zet nu enanthaat, die langzaam inwerkt. Op zich geen probleem, behalve als je maar 8 weken spuit. Dus koos ik voor een driedubbele frontload van 1500 mg, met nog twee weken Dianabol op 15 mg als extra opstapje en zodat ik het potje kan weggooien. :) Verder zet ik maar 500 mg en neem ik veel Proviron. Vind ik leuk spul. Het is dus een beschaafd kuurtje.

Niet leuk als zo'n kuurtje vervolgens in de soep loopt. Na 3 injecties (de frontload dus) loop ik rond met een soort koorts en een maag ter grootte van een pingpongbal. Trainen staat synoniem voor zweten ipv gooien met gewichten. En het ergste is m'n knie. Voor de laatste injectie heb ik een te korte naald gebruikt, in m'n been. 's Avonds is het denk ik onderhuids gaan lekken en vlak boven m'n knie verzameld. ik heb drie dagen niet kunnen lopen met een zwelling ter grootte van... nou... ehm, in ieder geval een stuk groter dan mijn maag op dit moment. Vandaag gaat het opeens een stuk beter. Het vocht is weg en ik kan weer normaal lopen. Er zit wel nog een kleine verharding. Iemand ervaring met iets soortgelijks? Als dat ding niet snel kleiner wordt ga ik in ieder geval naar de dokter. En het ziek zijn? Zijn drie injecties in anderhalve dag zo belastend voor het immuunsysteem of hebben meer mensen er op het moment last van? Ik heb namelijk gehoord dat er een sluimervirus heerst, waar mensen langdurig heel moe van zijn. Weet iemand meer? Vandaag in ieder geval toch weer getraind, ik probeer te eten, gaat al beter. Volgende week begin ik sowieso al met Hcg, als ik dan nog kwakkel laat ik de test langzaam uitwerken en begin ik wat eerder aan een degelijke nakuur...

je niet goed voelen aan begin van de kuur is vrij normaal. gaat normaal gesproken over een aantal dagen weg. met een te korte naald spuiten heb ik ook wel eens gedaan. lekker iri dat je ff niet goed kan lopen maar het is vrij snel over. en 1,5 gram WOW :eek:

• Topic Starter Topic Starter
!!BarmaN!! zei:
je niet goed voelen aan begin van de kuur is vrij normaal. gaat normaal gesproken over een aantal dagen weg. met een te korte naald spuiten heb ik ook wel eens gedaan. lekker iri dat je ff niet goed kan lopen maar het is vrij snel over. en 1,5 gram WOW :eek:

Ik hoop het. Het is wel licht gaan ontsteken en nu zit er een (veel kleinere) verharding. Hopelijk gaat het vanzelf beter.

En dat ziek zijn. De eerste week van m'n EQ-kuur voelde ik me ook niet goed maar nu heb ik echt moeite met trainen en vooral met eten. Dooreten en doortrainen dan maar he? :)

Thorwulf zei:
Ik hoop het. Het is wel licht gaan ontsteken en nu zit er een (veel kleinere) verharding. Hopelijk gaat het vanzelf beter.

En dat ziek zijn. De eerste week van m'n EQ-kuur voelde ik me ook niet goed maar nu heb ik echt moeite met trainen en vooral met eten. Dooreten en doortrainen dan maar he? :)

dat is k*t maar ik zou het nog ff afwachten. haha weet nog wel had ik ook een x gedaan kon echt een aantal dagen amper meer lopen hele poot was stijf. ent is behoorlijk gevoelig :p ik weet het. achja word je hard van :p

!!BarmaN!! zei:
dat is k*t maar ik zou het nog ff afwachten. haha weet nog wel had ik ook een x gedaan kon echt een aantal dagen amper meer lopen hele poot was stijf. ent is behoorlijk gevoelig :p ik weet het. achja word je hard van :p

Ja, lach er maar om, rotzak! ;)
Iig bedankt voor je goede raad. Ik ga het nog even afwachten ...en harder worden.

Thorwulf zei:
Ja, lach er maar om, rotzak! ;)
Iig bedankt voor je goede raad. Ik ga het nog even afwachten ...en harder worden.
gewoon ff je tijd nemen lekker veel rusten en gewoon proberen te eten suc6!!!

... en nou heb ik maandag ook nog het aller- allerleukste meisje van de hele wereld ontmoet, haha. Echt waar! :heart: Nog binnen 48 uur helemaal verliefd, ik geloof mezelf echt niet. In ieder geval moest ik vannacht eerst urenlang msn-en met de lieverd en zometeen naar m'n vriendin (ander meisje), dus de nachtrust gaat ook lekker. :rolleyes:

Verder wil ik tijdens m'n kuur geil zijn! Dat schiet er weer helemaal bij in, ik ben een slappe dweil en totaal niet geinteresseerd in breezahs! :D

Maar goed, dit ziet er meer uit als een logboekje voor het Gare Hanenhok!
Ik zal m'n best doen weer een beetje professioneler te worden, de komende dagen! ;)

Terug
Naar boven