MuscleMeat

Thyroid pct

Alien

Ripped Bodybuilder
Waardering
10
Ik vroeg me af wie hier een pct doet na gebruik van een thyroid? Op de us board lees ik er veel over. Wat nam je en waar kocht je het? Waarom niet? Shoot.

wat kan je daarvoor nakuren ?

guggulsterones dacht ik ?

niks nagekuurd
lijkt me niet nodig
heb het 5 maand gebruikt en amper drie weken later waren al mn eigen Thyroidwaarden terug normaal.

Laatst bewerkt:
ik kom nu woorden tegen die ik hier nog niet eerder tegen ben gekomen.....??? ??????
waar hebben we het eigenlijk over??? thyroid, guggulsterones, Throidwaarden ???

Ik doe meestal 2 weekjes Clen na mijn T3/T4 maar verder vind ik Thyroid PCT overdreven.

ben t met james eens, lijkt me ook overdreven.

Thyroid pct kan.Bestaat vaak uit wat Guggelsterones + L-tyrosine.Of het echt meerwaarde heeft is niet bekend (onderzoeken) al zijn de reacties wel positief.Dit wordt veelal geadviseerd op de U.S Boards.

• Topic Starter Topic Starter
Daarom dat ik het eens post hier, op us board is een pct na thyroidgebruik gebruikelijk. Maar in de lage landen? Ik lees vaak guggul dingens en T100x, coleus en dergelijke.

snap de meerwaarde dan niet zo goed.
als mn eigen lichaam meteen terug alles op het normale niveau heeft, waarom zou je dan nakuren met T3 of T4?

geven ze daar dan ook een uitleg over de reden waarom?

snap de meerwaarde dan niet zo goed.
als mn eigen lichaam meteen terug alles op het normale niveau heeft, waarom zou je dan nakuren met T3 of T4?

geven ze daar dan ook een uitleg over de reden waarom?

Als alles terug op normale niveau is heeft het indd weinig meerwaarde.Nakuren na t3 of t4 zou goed zijn voor het peil brengen en stimuleren van je natuurlijke Thyroid waardes.Meer niet...:D

• Topic Starter Topic Starter
Er is meer een houding van "het kan geen kwaad". Als het gewoon herstelt, eens te beter.
Maar blijkt precies toch niet gebruikelijk te zijn hier door de dbb'ers om een thyroid pct te doen.

Terug
Naar boven