MuscleMeat

Nieuws Tienerdochter Sarah Palin (running mate McCain) zwanger

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
10.000 berichten 50.000 berichten
Waardering
2.652
Lengte
1m79
Massa
96kg
Vetpercentage
21%
Zeventienjarige dochter Palin zwanger

Gepubliceerd: 1 september 2008 23:16 | Gewijzigd: 2 september 2008 08:28

AP, Reuters, BBC

St. Paul, 1 sept. De zeventienjarige, ongehuwde dochter Bristol van de Republikeinse running mate Sarah Palin is vijf maanden zwanger. Dat heeft het Republikeinse campagneteam gisteren bekendgemaakt in St. Paul, waarde partij bijeen is.

Wegens de dreiging van orkaan Gustav begon de Republikeinse conventie daar gisteravond zonder de gebruikelijke festiviteiten, en zonder de gebruikelijke media-aandacht.

Het campagneteam bracht de verklaring naar buiten nadat op internet geruchten op gang waren gekomen dat Palins in april geboren zoon – met het syndroom van Down – eigenlijk van haar dochter Bristol was.

Kennissen was het opgevallen dat Palin niet zichtbaar zwanger was geweest. Bovendien bleef Bristol in de periode van de geboorte maandenlang weg van school. Palin zou haar dochter hebben willen beschermen voor de ‘schande’ van een tienermoederschap.

Met de verklaring moeten die geruchten nu uit de wereld zijn: als Bristol in april zou zijn bevallen, kan ze nu niet vijf maanden zwanger zijn. De conservatieve Palin, gouverneur van Alaska en tegen abortus, maakte bekend dat Bristol het kind zal houden en met de vader zal trouwen.

„Onze prachtige dochter Bristol kwam met het nieuws, waarvan we wisten dat het haar sneller volwassen maakt dan gepland. We zijn trots op haar beslissing het kind te houden”, aldus de de 44-jarige Palin in de verklaring.

Vraag is of de onthulling de Republikeinen politieke schade zal berokkenen.
Palin is gekozen om de rechts-conservatieve tak van de Republikeinen te dienen. Die tak zou Palin met de keuze van haar dochter om het kind te houden en geen abortus te plegen (volgens de partij haar eigen keuze) gunstig stemmen.

Anderzijds kan het nieuws de angst voeden bij sommige parTeden dat er nog meer ongewenste onthullingen volgen uit het leven van de relatief onbekende gouverneur.

De Democratische presidentskandidaat Obama verklaarde gisteren desgevraagd dat de zwangerschap van Bristol „niet relevant” is voor het eventuele potentieel van mevrouw Palin” als vicepresident. „Mijn moeder kreeg mij toen ze achttien was”, zei hij. De suggestie dat het verhaal over Trig als zoon van Bristol was gefabriceerd door bloggers uit zijn kamp, wees Obama van de hand.

John McCain wist volgens zijn adviseurs al vóór haar nominatie eind vorige week van Bristols zwangerschap.
http://www.nrc.nl/buitenland/article1968434.ece/Zeventienjarige_dochter_Palin_zwanger

In ieder geval een overwinning voor de pro-lifers maar verder niet erg handig getimed natuurlijk van die dochter van Palin.

Laatst bewerkt:
Papa Mccain zal wel op zijn dochter gevloekt hebben

[afbeelding niet meer beschikbaar]

We zijn trots op haar beslissing het kind te houden...

lol, ze had eens moeten proberen zeggen dat ze het wou laten weghalen

Het campagneteam bracht de verklaring naar buiten nadat op internet geruchten op gang waren gekomen dat Palins in april geboren zoon – met het syndroom van Down – eigenlijk van haar dochter Bristol was.
Kennissen was het opgevallen dat Palin niet zichtbaar zwanger was geweest. Bovendien bleef Bristol in de periode van de geboorte maandenlang weg van school
oehh :D zou wat zijn

zeker door haar eigen pa ook nog :roflol:

hypocriete mong*len daar ............

gaan mensen nou echt ineens niet op mccain stemmen omdat zijn partner haar dochter een kind heeft gehad op 17-jarige leeftijd? :who:

maar echt niet van mij hoor!!!!!!!!!!!!

gaan mensen nou echt ineens niet op mccain stemmen omdat zijn partner haar dochter een kind heeft gehad op 17-jarige leeftijd? :who:

Ja, er zijn mensen die op mccain zouden stemmen en die gaan nu niet meer op hem stemmen. Dus ze gaan nu niet ineens stemmen op Obama, ze gaan gewoon niet meer stemmen.

Whahahahahahaha :roflol:

En dan te bedenken dat Sarah Palin sterke banden heeft met de dominionists. Het ergste van het ergste op evangelisch christelijk gebied.

Las toevallig gisteravond over haar aanstelling als running mate en haar achtergronden.

Maar naast alle onzin omtrent dit euvel leef ik mee met de dochter. Ik kan me niet anders voorstellen dan dat dit een hel voor haar moet zijn.

Whahahahahahaha :roflol:

En dan te bedenken dat Sarah Palin sterke banden heeft met de dominionists. Het ergste van het ergste op evangelisch christelijk gebied.

Las toevallig gisteravond over haar aanstelling als running mate en haar achtergronden.

Maar naast alle onzin omtrent dit euvel leef ik mee met de dochter. Ik kan me niet anders voorstellen dan dat dit een hel voor haar moet zijn.

zal wel meevallen, denk ik
het ziet er een gezond & goedlachs sletje uit
de geneugten des levens laat ze iig niet aan haar neusje voorbijgaan

'kijk, mama... zonder handen !' :ds:

:D

Palin? een paal er in zal je bedoelen, en vervolgens zit ze met de gebakken peren.......:rolleyes:

Wat een Jerry-springer drama... hahaha :)

Its already the best elections evahh...

Meer stemmen voor mccain.

ik vond eigenlijk de kleine pallin al een geil mokkel, maar nu weet ik het zeker dat ze doet.

• Topic Starter Topic Starter
AMSTERDAM - De 18-jarige Levi Johnston, die binnenkort vader wordt van het kindje van Bristol Palin (17), wil helemaal geen kinderen.

Sarah Palin (44), de Republikeinse kandidaat voor het vice-presidentschap, liet gisteren weten dat haar 17-jarige ongetrouwde dochter zwanger is. Bristol is van plan de baby te houden en met de vader te trouwen, liet Palin in een verklaring weten.

Maar de vader, scholier Levi Johnston, ziet hier helemaal geen brood in. Op zijn MySpace-profiel, dat inmiddels uit de lucht is, laat hij weten geen kinderen te willen. Wel is hij dol op snowboarden, ijshockeyen, met jongens rondhangen en vissen.

De aankondiging van de zwangerschap is een flinke smet op het blazoen van de Palins. In het zwaar conservatieve Alaska, waar de Palins vandaan komen, is het niet echt gebruikelijk om ongehuwd kinderen op de wereld te zetten.

De bekendmaking volgt op geruchten dat het jongste zoontje van Sarah Palin eigenlijk haar kleinzoon is. Ze zou de zorg op zich hebben genomen om haar dochter een schandaal te besparen

http://www.telegraaf.nl/buitenland/1826580/__Vriendje_Palin_wil_geen_kinderen__.html?p=15,1

Brislol_Palin_en_vr_345632e.jpg

Voet bij stuk houden jongen laat die fundamentalisten maar de kolere krijgen.

Maar de vader, scholier Levi Johnston, ziet hier helemaal geen brood in. Op zijn MySpace-profiel, dat inmiddels uit de lucht is, laat hij weten geen kinderen te willen. Wel is hij dol op snowboarden, ijshockeyen, met jongens rondhangen en vissen.

omg :roflol:

nieuws van 2 dagen oud en we hebben al een echte soap

:popcorn:

Nobody cares.

Terug
Naar boven